Sierpniowa sprzedaż Redanu potwierdza dobre przyjęcie jesiennej kolekcji


2014-09-05
Grupa Redan podała szacunkowe przychody ze sprzedaży wypracowanej w sierpniu br. Obroty właściciela marek Top Secret, Troll, Drywash oraz sieci TextilMarket wyniosły 46,6 mln zł i wzrosły o 10,8% r./r. Sieć dyskontowa kontynuowała wzrostowy trend.

„W sierpniu w sieci dyskontowej kontynuowaliśmy wzrostowy trend sprzedażowy. Naszym zdaniem potwierdza to po raz kolejny, że zmiany wprowadzone w TextilMarket m.in. w zakresie oferty oraz działań marketingowych mają charakter trwały. W efekcie spodziewamy się, że cały rok będzie dla segmentu dyskontowego bardzo udany.”- powiedział Bogusz Kruszyński, Wiceprezes Zarządu Redan SA. Podkreślił, że sierpień był także udany w segmencie modowym. „W części fashion bardzo cieszy nas, że na osiągnięty w tym okresie wzrost obrotów znaczący wpływ miała wysoka krajowa sprzedaż artykułów z nowej kolekcji jesień/zima 2014. Oznacza to, że sezonowa oferta jest atrakcyjna i dobrze odbierana przez klientów. Zapowiada to jej dobrą sprzedaż w kolejnych miesiącach. Także na Ukrainie sprzedaż liczoną w hrywnach oceniamy pozytywnie. Dewaluacja hrywny i konieczność przeliczenia walut powoduje jednak, że zanika pozytywny obraz całego segmentu fashion.” – dodał Bogusz Kruszyński.

W sierpniu 2014 r. przychody Grupy Redan wyniosły 46,6 mln zł, czyli o 10,8% więcej niż w roku ubiegłym. Z tego 2,6 mln zł obrotów Grupy zostało uzyskane poprzez sprzedaż internetową, która w sierpniu 2014 r. wzrosła w tym kanale o 19,3% r./r. „To bardzo dobry wynik biorąc pod uwagę już stosunkowo wysoką bazę porównawczą. Efekty przynosi zwiększanie funkcjonalności serwisu, dzięki czemu klienci chętniej korzystają z tej formy zakupów.” – stwierdził Wiceprezes Zarządu Redan SA.  Na koniec sierpnia powierzchnia handlowa sieci wyniosła 104,2  tys. m2, co oznacza wzrost o 4% w porównaniu do sierpnia 2013 r. Narastająco od początku roku obroty Grupy Redan wzrosły o 7,6% i wyniosły 307,8 mln zł.

Sieć dyskontów odzieżowych TextilMarket w sierpniu br. wypracowała obroty o ponad 19% większe niż przed rokiem, wynoszące 25,3 mln zł. Sieć sprzedaży sektora dyskontowego na koniec minionego miesiąca liczyła 299 sklepy własne o łącznej powierzchni 64,3 tys. m2 i była o ponad 5% większa niż w sierpniu 2013 r.

W sektorze modowym sierpniowa sprzedaż odzieży i akcesoriów marek Top Secret, Troll i Drywash była o 2,2% wyższa niż przed rokiem i wyniosła 21,3 mln zł. Łączna powierzchnia sieci sprzedaży marek modowych w sierpniu 2014 r. wzrosła o niecałe 2% względem sierpnia 2013 r. i wyniosła 39,9 tys. m2

Nadesłał:

mskala@tauber.com.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl