Siła kobiet w nowej kampanii Intimissimi


Oceń artykuł Zobacz ranking
Przepisz powyższy kod i oceń artykuł »
Siła kobiet w nowej kampanii Intimissimi
2017-09-12
Włoska marka z dumą prezentuje swoją nową kampanię, stworzoną we współpracy z jednym z najlepszych fotografów modowych oraz portretowych na świecie – Mario Testino.

Kampania pojawi się zarówno w formie zdjęć, jak i video we wrześniu. W rolach głównych zobaczymy cztery kobiety, które osiągnęły wielki sukces w różnych dziedzinach: Irinę Shayk, Anę Ivanovic, Ellę Mills oraz Dakotę Johnson.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie Kafito.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Przeczytaj również:

Intimissimi wierzy, że styl kobiety jest odzwierciedleniem jej unikalnej osobowości i sposobu życia. Najnowsza kampania ma pokazać rzeczywistość poprzez świeże i niekonwencjonalne podejście, nie prezentując zupełnie bielizny na modelce. Zobaczymy nie tylko piękne twarze, ale poznamy także osobiste osiągnięcia bohaterek. Marka wyznaje bowiem zasadę, że prawdziwe piękno pochodzi z kobiecej siły i charakteru.

Po raz pierwszy Intimissimi podjęło współpracę ze światowej sławy fotografem, reżyserem i dyrektorem kreatywnym – Mario Testino, by uwiecznić cztery wyjątkowe kobiety i wcielić w życie unikalną wizję Intimissimi.

"Obsada jest fantastyczna, ale spodobało mi się też wyzwanie przed którym miałem stanąć - stworzyć komunikat o kampanii bielizny poprzez pokazanie całkowicie ubranych kobiet. Chciałem uchwycić to, jak wyglądają i czują się nosząc bieliznę pod ubraniem. To bardzo odważny ruch ze strony marki sprzedającej bieliznę.”, mówi  Testino.

Wieloletnia muza marki – Irina Shayk powróci u boku profesjonalnej tenisistki Any Ivanovic, autorki książek kulinarnych oraz przedsiębiorcy – Elli Mills, a także aktorki Dakoty Johnson.

Każda z nich wychodzi poza seksualność i pożądanie, z którymi kojarzonych jest większość reklam bielizny, zamiast tego eksponując swą siłę, ambicję i osobowość. Historia opowiada o prawdziwych osobach i jest to wartość, która zwięźle ujmuje nowego ducha Intimissimi – bycie kobietą #insideandout. Nowy slogan #insideandout został zinterpretowany przez Testino oraz jego zespół MARIOTESTINO+.

Kampania uchwyciła wyjątkowe osobowości czterech inspirujących kobiet, aby w nowatorski sposób ukazać ekskluzywność biustonoszy Intimissimi. Kolekcje marki zawsze tworzone w hołdzie kobiecości o różnym kształcie i rozmiarze są dowodem na to, że dzięki odpowiednio dobranej bieliźnie każda kobieta może czuć się pewnie pozostając sobą.

Nadesłał:

Aliganza

Wasze komentarze (0):


Przepisz kod:
Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl