SodaStream nowym klientem agencji Comfitura


SodaStream nowym klientem agencji Comfitura
2014-07-03
Agencja interaktywna Comfitura (należąca do Focus Media Group) wygrała przetarg firmy Navo Polska Grupa Dystrybucyjna (Navo PGD) na kompleksową obsługę marki SodaStream w zakresie digital i social media. Agencja interaktywna Comfitura (należąca do Focus Media Group) wygrała przetarg firmy Navo Polska Grupa Dystrybucyjna (Navo PGD) na kompleksową obsługę marki SodaStream w zakresie digital i social media.

SodaStream to marka ekspresów do napojów gazowanych - urządzeń do samodzielnego nasycania wody dwutlenkiem węgla, który ma pozwalać w krótkim czasie przygotować świeżo gazowaną wodę lub napój smakowy (po dodaniu syropu). Navo PGD jest wyłącznym dystrybutorem ekspresów SodaStream w Polsce.

Comfitura w ramach współpracy będzie odpowiedzialna całościowo za działania digitalowe SodaStream, również za przygotowanie oraz realizację działań komunikacyjnych i reklamowych w internecie, a także za obecność produktów marki SodaStream w mediach społecznościowych (które obejmują m.in. prowadzenie polskiego profilu SodaStream na Facebooku).

- Dystrybutor ekspresów SodaStream powierzył nam realizację działań interaktywnych w obszarze promocji i komunikacji marki, jednak to nie wszystko. Aktualnie bardzo intensywnie pracujemy nad projektami, które zapewnią dostępność produktów i akcesoriów SodaStream w nowoczesnych kanałach sprzedaży, m.in. w największych sklepach internetowych - mówi Paweł Świerszcz, dyrektor zarządzający w agencji Comfitura.

Umowa została zawarta na czas nieokreślony.


* * *

Comfitura - agencja interaktywna oferująca kompleksowe i eksperckie podejście do wszystkich działań promocyjnych w sieci. Dzięki ogromnej wiedzy o specyfice działań interaktywnych i kreatywności w tworzeniu rozwiązań z tego obszaru, dostarcza swoim klientom nietuzinkowe kampanie, serwisy i aktywności na portalach społecznościach. Comfitura jest częścią grupy agencyjnej Focus Media Group - Agencji Roku Marketingu Zintegrowanego 2012 wg Millward Brown oraz wydawcy „Media i Marketing Polska". Więcej informacji: www.comfitura.pl

Nadesłał:

kiosk

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl