Świąteczna kampania Cukru Królewskiego


Świąteczna kampania Cukru Królewskiego
2014-11-07
W połowie listopada rozpocznie się bożonarodzeniowa kampania promująca produkty marki Cukier Królewski. W połowie listopada rozpocznie się bożonarodzeniowa kampania promująca produkty marki Cukier Królewski. Intensywne działania reklamowe dotyczyć będą grupy cukrów pudrów, do której należą: cukier puder w opakowaniu z okienkiem 400g, cukier puder 500g oraz cukier puder w młynku. Kampania obejmie telewizję i kina. Dodatkowo w wybranych sklepach przeprowadzone zostaną degustacje. Ostatnim elementem kampanii będzie ambient z wykorzystaniem gofrobusa, który przyjedzie do miast wskazanych przez internautów.

Cukier Królewski w obrazach

W ramach bożonarodzeniowej kampanii 2014 telewidzowie zobaczą odświeżony spot z rodziną cukrów pudrów Cukier Królewski. Nowa wersja reklamy powstała m.in. po to, aby ukazać zmianę jaka zachodzi właśnie w szacie graficznej opakowań i dotyczy logotypu marki.  Spoty emitowane będą na antenie TVP, TVN, Polsatu oraz różnych kanałów tematycznych. Tę samą reklamę zobaczy również milion widzów w ponad 180 kinach sieci KinAds. Kampania potrwa do 31 grudnia 2014 roku.

Lato w środku zimy

Kolejnym elementem kampanii będą degustacje w kilkudziesięciu sklepach na terenie całego kraju. Klienci częstowani będą ciepłymi goframi oprószonymi cukrem, a dodatkowo przy zakupie 2 dowolnych pudrów otrzymają upominek - szablon do dekoracji wypieków. Na przedświąteczny czas producent zaplanował również wyjątkową akcję ambientową. Do wybranych przez internautów miast przyjedzie niezwykły pojazd - gofrobus. Każdy, kto przyjdzie i wykona jakikolwiek słodki, życzliwy gest w stosunku do bliskiej lub zupełnie obcej osoby otrzyma gorącego gofra posypanego pudrem. Zarówno degustacje, jak i ambient z gofrobusem, były już przeprowadzone w przeszłości przez producenta Cukru Królewskiego. Bardzo pozytywny odbiór obu akcji przez klientów spowodował, że koncern Südzucker Polska S.A. zdecydował się na ich powtórzenie.

Za działania z zakresu ATL, BTL oraz experiential marketing odpowiada dział client service agencji Havas Engage Warsaw. Zakupu mediów dokonał dom mediowy Arena Media Communications. Za komunikację PR odpowiada krakowska agencja Open Media.

Nadesłał:

Open Media

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl