TBWA PR dla marki Optima DHA


TBWA PR dla marki Optima DHA
2015-07-23
W czerwcu br. na sklepowych półkach pojawiła się pierwsza w Polsce margaryna zawierająca kwas DHA – Optima DHA, której producentem są Zakłady Tłuszczowe „Kruszwica” SA. Za działania PR związane z wprowadzeniem produktu na rynek odpowiada agencja TBWA PR.

 

Margaryna Optima DHA zawiera olej z mikroalg morskich, będący pierwotnym i bezpiecznym źródłem DHA. Kwas ten jest kluczowym składnikiem budulcowym mózgu i siatkówki oka, wspomaga proces myślenia i zapamiętywania oraz wspiera utrzymanie wzroku w dobrej formie. Włączając produkt do codziennej diety, możemy wspomóc prawidłową pracę mózgu i wzroku.

Strategia wprowadzenia margaryny na rynek została oparta na promocji prozdrowotnych właściwości produktu. W celu przybliżenia dziennikarzom i konsumentom wpływu kwasu DHA na zdrowie dzieci, dorosłych i osób starszych, do współpracy zaproszono dwoje ekspertów: Annę Jelonek, dietetyka i technologa żywności oraz Tomasza Wachowiaka, właściciela Szkoły Pamięci SPW. W ramach spotkania prasowego, zorganizowanego z okazji launchu produktu, specjaliści opowiedzieli gościom o tym, dlaczego kwas DHA jest niezbędny do prawidłowego funkcjonowania organizmu oraz w jaki sposób możemy ćwiczyć mózg, by jak najdłużej cieszyć się świetną kondycją intelektualną. Dziennikarze otrzymali również materiały eksperckie, które mogą stać się źródłem inspiracji i pretekstem do dialogu na temat właściwości kwasu DHA i zdrowego żywienia.


Za przygotowanie strategii launchu produktu, organizację spotkania prasowego, koordynację wszystkich działań w ramach akcji oraz media relations odpowiada zespół agencji TBWA PR, którym kieruje Dominika Socha, Account Manager.


Są projekty, przy których praca to prawdziwa przyjemność i to jest właśnie jeden z nich. Zarówno nam, jak i klientowi zależało na tym, by wprowadzenie margaryny Optima DHA na rynek było powodem do rozpoczęcia dyskusji medialnej i społecznej na temat roli kwasu DHA w diecie. Dlatego też położyliśmy duży nacisk na edukacyjny aspekt akcji i do udziału w niej zaprosiliśmy uznanych ekspertów – mówi Agata Zioło, Account Director TBWA PR.

Nadesłał:

joannat

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl