Triumf Soudal na Gali Wręczenia Nagród Budowlana Marka Roku i Champion Roku 2016


Triumf Soudal na Gali Wręczenia Nagród Budowlana Marka Roku i Champion Roku 2016
2016-07-07
23 czerwca w Venecia Palace w Michałowicach k. Warszawy poznaliśmy Laureatów 12. edycji Rankingu Budowlana Marka Roku 2016. Firma Soudal po raz kolejny znalazła się na najwyższych pozycjach Rankingu, zdobywając garść prestiżowych nagród.
Podczas uroczystej Gali, w której wzięli udział m.in. przedstawiciele producentów materiałów budowlanych oraz organizacji zrzeszających wykonawców, Soudal został uhonorowany tytułem Złota Budowlana Marka Roku 2016 w trzech kategoriach: piany montażowe, masy uszczelniające/silikony, kleje montażowe w kartuszach oraz tytułem Złoty Champion Roku 2016 w dwóch kategoriach: piany montażowe i masy uszczelniające/silikony. Tym samym osiągnął niekwestionowane zwycięstwo i potwierdził swoją pozycję lidera rynku chemii budowlanej.
 
Ranking Budowalna Marka Roku, którego pomysłodawcą i organizatorem jest firma ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku, wyróżnia się niezależnym charakterem i obiektywizmem. Klasyfikacja powstaje na podstawie badań przeprowadzonych wśród firm wykonawczych na terenie całego kraju, a branymi pod uwagę kryteriami są: częstotliwość stosowania marki, najwyższa dostępna na rynku jakość i najlepsza relacja ceny do jakości. O zwycięstwie w Rankingu decyduje zatem opinia odbiorców produktów i usług, a przyznana nagroda jest wyjątkowym wyróżnieniem. Nic dziwnego, że wydarzenie zdobywa coraz większą popularność, o czym najlepiej świadczy rekordowa liczba firm ubiegających się o tytuł Budowlanej Marki Roku w 12. edycji Rankingu.  
 
Wynik Rankingu potwierdza, że firma Soudal dostarcza produkty najwyższej jakości w przystępnej cenie, które cieszą się wielkim uznaniem wśród profesjonalistów. Stanowi zarazem silną motywacją do udoskonalania jej oferty produktowej oraz konsekwentnego realizowania jej strategii rozwoju. Firma obchodzi w tym roku podwójny jubileusz: 50-lecie swojego powstania oraz 20-lecie swojej obecności na rynku polskim, a ambitnym celem, do którego wytrwale zmierza, jest osiągnięcie obrotu w wysokości 1 mld euro do 2020 roku. 

Nadesłał:

BestBrands

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl