Up Bonus wprowadza kęsKartę™ – absolutną nowość na rynku kart żywieniowych


2015-10-23
Up Bonus wprowadza kęsKartę™ – absolutną nowość na rynku kart żywieniowych kęsKarta™ jest wspólnym rozwiązaniem Up Bonus i OpenCard

Up Bonus, który dostarcza systemy premiowania i motywowania, od 19 października oferuje kęsKartę™, absolutną nowość na rynku kart żywieniowych.
Nowa karta łączy cechy dotychczasowych kart żywieniowych, oferowanych pracownikom przez pracodawców w ramach programów motywacyjnych, i ofertę OpenCard, która oferuje unikalny program rabatowy w punktach gastronomicznych na terenie Polski.

W ten sposób pracownicy otrzymają do ręki unikatowy produkt, którym będą mogli zapłacić za posiłki w ponad 20 000 punktach gastronomicznych a w 900 placówkach partnerskich OpenCard w całej Polsce uzyskać rabat. W każdej restauracji partnerskiej OpenCard pracownik z kęsKartą otrzymuje stały rabat: 50% na jedzenie lub 30% na cały rachunek. Płatność kęsKartą™ może objąć posiadacza karty i osoby towarzyszące, nawet do 12 osób.

 

Atrakcyjność wspólnego rozwiązania Up Bonus i Opencard podnosi aplikacja mobilna na smartfony, która jest dostosowana do wszystkich platform. Wyszukuje ona restauracje znajdujące się w pobliżu oraz wytycza do nich trasę.

 

Placówki partnerskie OpenCard, w których można użyć kęsKartę™ to: ok. 900 restauracji 83 pizzerii, 50 kawiarni, a nawet bardzo modne teraz food trucki. Najwięcej punktów gastronomicznych objętych ofertą znajduje się w Warszawie (180), Gdańsku (80) i Krakowie (56). Każdego miesiąca oferta OpenCard zwiększa się o 50 restauracji.

 

Poza popularnymi restauracjami płatność kęsKartą™ jest akceptowana także w modnych i nagradzanych w konkursach kulinarnych warszawskich restauracjach jak: Signature, Moonsfera, czy San Lorenzo.

 

„kęsKarta™ jest naszym najnowszym produktem, który tworzy nowy standard na rynku. Jestem przekonana, że będzie też jednym z najbardziej popularnych. Jest on bardzo atrakcyjny zarówno dzięki swojej unikatowej konstrukcji, ale również cenowo” – powiedziała prezes Up Bonus, Márta Nagy. „Dzięki kęsKarcie™, z której można korzystać także po godzinach pracy, pracodawcy mogą osiągnąć to, co do tej pory nie zawsze było możliwe, czyli wpływ na pozytywne doświadczenia pracownika także poza firmą”. – dodała Márta Nagy.

kęsKarta™ jest stosowana jako forma finansowania posiłków, która do kwoty 190 zł miesięcznie na pracownika zgodnie z obowiązującymi przepisami[1]  nie powoduje zwiększenia podstawy wymiaru składki ZUS. Dzięki temu, kęsKarta™ jest rozwiązaniem optymalizującym koszty w firmie i jednocześnie dającym pracownikom satysfakcję z użyteczności programu Opencard.

 

kęsKarta™ może być także stosowana przez pracodawcę jako karta przedpłacona dla pracowników wyjeżdżających w delegację. Wtedy, dzięki rabatom, pozwala ona na istotne oszczędności dla firm.

 

Up Bonus jest częścią Up Group. Grupa od 50 lat działa na rynku benefitów pozapłacowych. Up Group jest liderem we wprowadzaniu nowych rozwiązań technologicznych i społecznych związanych z rynkiem pracy, zawsze koncentrujących się na realnych potrzebach ludzkich
w środowisku zawodowym. W swojej ofercie ma również tradycyjne formy benefitów pozapłacowych, czyli bony papierowe.

 

O Up Bonus:

Up Bonus jest członkiem międzynarodowej grupy, która wspiera firmy, dostarczając im sprawdzone systemy motywowania i premiowania. Firma jest  jednym z najważniejszych wydawców kart przedpłaconych - ma ponad 10 lat doświadczenia na polskim rynku i tworzy jego standardy. Up Bonus oferuje unikalny zestaw produktów wykorzystujący m.in. karty przedpłacone, które spełniają kluczowe potrzeby klientów związane z systemami motywacyjnymi i lojalnościowymi. Obecnie Up Bonus posiada w swoim portfolio ponad tysiąc firm w Polsce. Więcej informacji znajduje się pod adresem www.upbonus.pl

 

O Up Group:

Up Group jest niezależną międzynarodową organizacją, która należy do jej pracowników. Oferuje rozwiązania i usługi (bony, karty, aplikacje mobilne, etc.) w celu ułatwienia dostępu do żywności, kultury, rozrywki, edukacji, pomocy społecznej, pomocy w domu, ale także w celu wspierania przedsiębiorstw w zarządzaniu kosztami działalności lub rozwoju programów motywacyjnych i lojalnościowych. Grupa jest obecna w codziennym życiu 27 milionów ludzi w 17 krajach. Up Group zatrudnia 2500 pracowników i jej wartość emisji to 6 miliardów euro w 2014 roku.

 

O OpenCard:

OpenCard to największy w Polsce dinner club, zrzeszający blisko 900 restauracji w całej Polsce. Przystępując do klubu użytkownik zyskuje 50% zniżki na jedzenie lub 30% na cały rachunek. OpenCard udostępnia swoim użytkownikom aplikację mobilną, która pozwala wyszukiwać restauracje, wystawiać recenzje i monitorować oszczędności. Więcej o programie na OpenCard.pl

 

Kontakt do mediów:

UP Bonus                                                                                                                           Solski BM:

Katarzyna Adamczyk                                                                                                       Aleksandra Gołda

Email: kadamczyk@grupacd.pl                                                                                    Email: agolda@solskibm.pl

Tel  501 620 580                                                                                                              Tel: 660 093 802

 



[1] Zgodnie z §2, ust 1 pkt 11 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dn. 18 grudnia 1998 r. (Dz. U. 1998, nr 161, poz. 1106, z późniejszymi zmianami, ostatnia zmiana: Rozporządzenie Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Socjalnej z dn. 15 listopada 2004 Dz.U. z 2004 r., nr 243, poz. 2434),  

Nadesłał:

agol

Wasze komentarze (2):

  • avatar
    ~Robertino, 2015-10-28 16:29:54

    hucznie skomentowane, a to żadna nowość. A nazwa karty też niezbyt ciekawa :-)

  • avatar
    ~kaali, 2015-10-26 16:52:25

    a co to za nowość skoro np. firma Edenred ma w swojej ofercie od 17lat karty żywieniowe a program rabatowy jest nieporównywalnie wiekszy.


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl