Urządź swój pokój... nie ruszając się z kanapy, czyli o tym jak prowadzić sklep internetowy


Urządź swój pokój... nie ruszając się z kanapy, czyli o tym jak prowadzić sklep internetowy
2015-09-16
W dobie internetu wyposażenie i dekorowanie swojego mieszkania jest tak proste jak zamówienie pizzy. Wystarczy wybrać produkt, który nas interesuje i po kilku dniach zostanie nam dostarczony prosto pod drzwi – z wszystkimi dodatkami na jakie mamy ochotę.
Model sprzedaży internetowej stał się ogromnie popularny, w związku z czym interesujące nas aranżacje, meble i akcesoria są nie tylko na wyciągnięcie ręki – ale są również dostępne w najróżniejszych wersjach, kolorachi konfiguracjach. Lojalność klientów zdobywają firmy, które jak najlepiej dostosowują się do potrzeb kupujących, oferując szeroki wybór produktów i opcji zakupu. Dekoria.pl już od 10 lat z sukcesem sprzedaje artykuły związane z dekoracją wnętrz – przede wszystkim tekstyliów – gotowych lub szytych na miarę. Od czasu rozpoczęcia swojej działalności sklep internetowy stał się jednym z największych tego typu w kraju, zdobywając uznanie zarówno klientów – jak również branżowych ekspertów.

Początki Dekorii sięgają 2005 roku. Została ona założona przez Franc-Textil, przedsiębiorstwo specjalizujące się w produkcji tekstyliów domowych i hotelowych. Po wieloletniej współpracy z markami takimi jak IKEA, Esprit i Joop, firma zdecydowała się na otwarcie sklepu, którego celem miała być sprzedaż oryginalnego designu w Polsce. W 2007 roku Dekoria – funkcjonująca początkowo jako tradycyjny sklep w Świdnicy – przeniosła swoją działalność do sieci. - Chcieliśmy jak najlepiej dostosować nasze usługi do potrzeb współczesnego klienta. - wspomina Agnieszka Rybka, dyrektor handlowy Dekoria.pl. - Założenie sklepu internetowego              i obecność w mediach społecznościowych znacznie nam to ułatwiły – dodaje.

Obecnie Dekoria.pl posiada w swojej ofercie ponad 50 tysięcy produktów do dekoracji wnętrz. W sklepie internetowym www.dekoria.pl znajdziemy wszystko od szafek, komód, krzeseł i foteli, przez pościele, poszewki, rolety i zasłony, aż po ceramikę i akcesoria kuchenne. Specjalizacją sklepu są jednak tekstylia. - Jesteśmy jedynym sklepem internetowym w Polsce , który posiada własną, nowoczesną szwalnię. - mówi Agnieszka Rybka. - Dzięki temu nasi klienci nie muszą wyszukiwać produktów o określonej długości, czy rozmiarze. Wystarczy wybrać tkaninę, wpisać własne wymiary, a nasza firma dostarczy po 7 dniach zamówioną przez klienta roletę lub obrus. Na naszej stronie znajduje się nawet kalkulator on-line, który automatycznie oblicza cenę takiego produktu – tłumaczy. Jak dodaje, osoby, dla których niska cena jest najważniejszym kryterium, mogą być również spokojne. - W naszej ofercie każdy znajdzie coś dla siebie, ponieważ cena produktu zależy w dużym stopniu od wybranej tkaniny. Roletę w tym samym typie i rozmiarze można zatem kupić zarówno za 100 jak i za 300 zł.

To nie wszystkie z udogodnień, jakie Dekoria.pl wprowadziła dla swoich klientów. Na stronie sklepu znajdują się poradniki dotyczące wystroju domu oraz pomysły na nietypowe rozwiązania dekoracyjne. Z kolei niezdecydowani mogą otrzymać darmowe próbki nawet dziesięciu tkanin, by porównać je np. z kolorem ścian. Wisienką na torcie są promocje i przeceny, które regularnie pojawiają się w sklepie. Towary są wtedy tańsze nawet o 80%.

Dekoria.pl od lat poszerza i uatrakcyjnia ofertę dla swoich klientów. Agnieszka Rybka tłumaczy nieustający rozwój firmy czujnością wobec potrzeb kupujących oraz rynku. - Bacznie przyglądamy się trendom, jeździmy na targi, konsultujemy się z architektami i projektantami. Ważny jest też sam produkt - dodaje. - Jesteśmy największym w Polsce producentem rolet rzymskich, ponieważ dbamy o wysoką jakość tkanin i proces szycia. Dodatkowo poświęcamy dużo uwagi obsłudze naszych klientów. - mówi. Dzięki uwzględnieniu powyższych elementów w swojej działalności, Dekoria.pl znajduje się w czołówce polskich sklepów internetowych. O zaufaniu klientów świadczą wyróżnienia jakie firma zdobyła na przestrzeni swojej działalności. Już w 2011 roku jakość jej usług została nagrodzona Laurem Klienta. Kolejne lata przyniosły pierwsze miejsca w rankingach sklepów internetowych oraz uznanie branży. Ukoronowaniem działalności sklepu Dekoria.pl jest otrzymanie znaku jakości "dobra marka 2015" w kategorii "Jakość, zaufanie, renoma".

Nadesłał:

Publicon

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl