W marcu Volvo zdominowało segment premium w Polsce


W marcu Volvo zdominowało segment premium w Polsce
2016-04-10
W tym roku marzec należał do Volvo, które osiągnęło poziom 1206 rejestracji i wyprzedziło pozostałych konkurentów z segmentu premium. Konkurencja była zacięta. Czterech największych graczy na polskim rynku tylko w marcu zarejestrowało 4464 aut.


Volvo przeżywa dobry czas. W ubiegłym roku firma pobiła historyczny rekord sprzedając ponad pół miliona aut, z czego ponad 6800 pojazdów znalazło nabywców w Polsce. W tym roku Volvo na naszym rynku nie zwalnia tempa. W marcu Polacy zarejestrowali 1206 aut szwedzkiej marki. Największym zainteresowaniem cieszył się model XC60, który od kilku lat jest najpopularniejszym modelem segmentu premium w Polsce. Dobrze sprzedawał się także najmniejszy model V40 i V40 Cross Country. Rośnie zainteresowanie również flagowym SUV-em XC90, od którego Volvo rozpoczęło kompleksową wymianę wszystkich swoich modeli.

Kolejne nowości jeszcze w tym roku

Aby utrzymać zainteresowanie marką, Volvo w tym roku zaprezentuje kolejne nowości. Już za kilka tygodni na polskim rynku debiutuje zmodernizowany model V40 i V40 Cross Country, który otrzyma przednie reflektory z charakterystycznym motywem a la młot Thora. Zmieniono także atrapę chłodnicy i wprowadzono nowe wzory felg, poszerzono paletę kolorów nadwozia i dodano nowe wzory tapicerek. Przed wakacjami do polskich salonów trafi flagowa limuzyna S90, a w połowie wakacji – luksusowe kombi V90. Dla miłośników sportów motorowych Volvo przygotowało krótką serię sportowych modeli S60 Polestar i V60 Polestar z nowym silnikiem, którego moc podniesiono do 367 KM. Pod koniec roku w salonach debiutuje model V90 Cross Country, który zastąpi legendarny model XC70. Dzięki nowym modelom Volvo Car Poland planuje znów pobić swój roczny rekord sprzedaży.

Nadesłał:

JK PR

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl