Wprowadzenie na rynek obiektywu LEICA DG SUMMILUX 15 mm / F1.7 ASPH.


Wprowadzenie na rynek obiektywu LEICA DG SUMMILUX 15 mm / F1.7 ASPH.
2014-09-17
Panasonic ogłasza wprowadzenie na rynek nowego obiektywu cyfrowego LEICA DG SUMMILUX 15 mm / F1.7 ASPH. przeznaczonego do aparatów systemu Mikro Cztery Trzecie.

LEICA DG SUMMILUX 15 mm / F1.7 ASPH. to doskonały obiektyw stałoogniskowy o światłosile F1.7 spełniający najściślejsze standardy firmy LEICA. Charakteryzuje się on także wyszukaną budową zewnętrzną, dostosowaną do stylowego wyglądu najmniejszego na świecie *2 cyfrowego jednoobiektywowego aparatu bezlusterkowego (DSLM) LUMIX GM *3.


Oprócz dostępnych już na rynku obiektywów „LEICA DG SUMMILUX 25 mm / F1.4 ASPH." oraz „LEICA DG MACRO-ELMARIT 45 mm / F2.8 ASPH. / MEGA O.I.S." firma Panasonic ogłosiła wypuszczenie obiektywu LEICA DG NOCTICRON 42,5 mm / F1.2 rozszerzającego linię cyfrowych obiektywów wymiennych marki LEICA, które przyciągają uwagę profesjonalnych fotografów z całego świata.

Jednocześnie Panasonic rozszerza rodzinę cyfrowych jednoobiektywowych aparatów bezlusterkowych LUMIX G o świeżo opracowany teleobiektyw zmiennoogniskowy LUMIX G VARIO o zakresie ogniskowych 35-100 mm w stylowej, kompaktowej formie ładnie komponującej się z aparatami serii LUMIX GM.

*1 Szczegółowe informacje dotyczące specyfikacji produktu, data wprowadzenia oraz ceny nie są jeszcze dostępne.

*2 Dotyczy korpusu cyfrowego aparatu z wymiennymi obiektywami na dzień 17 października 2013 r., według badań przeprowadzonych przez Panasonic.

*3 Wprowadzony dnia 17 października 2013 r.

  • Na zdjęciu przedstawiono widok makiety projektowej; produkt końcowy może wyglądać nieco inaczej.
  • LEICA jest zarejestrowanym znakiem towarowym należącym do Leica Microsystems IR GmbH.
  • SUMMILUX, ELMARIT oraz NOCTICRON są zarejestrowanymi znakami towarowymi należącymi do Leica Camera AG.


O Panasonic

Panasonic Corporation jest światowym liderem w rozwoju i inżynierii elektronicznej technologii oraz rozwiązań do zastosowania domowego, biznesowego, mobilnego i osobistego. Od czasu powstania w 1918 roku firma rozszerzyła swoją obecność na całym świecie i obecnie zarządza ponad 500 połączonymi spółkami, które w roku finansowym, zakończonym 31 marca 2014 r., zanotowały skonsolidowaną sprzedaż netto w wysokości 774 bilionów jenów (57,74 miliardów euro). Firma oddana jest tworzeniu nowych wartości poprzez innowacje we wszystkich grupach produktowych, aby zapewnić lepsze życie i lepszy świat dla swoich klientów. Więcej informacji o firmie i marce Panasonic znajduje się pod adresem http://panasonic.pl/.

 

Panasonic Polska - znajdź nas online!

http://www.facebook.com/panasonicpolska

http://www.youtube.com/PanasonicPolska

http://www.panasonic.pl

http://www.lumixgexperience.pl/

Nadesłał:

jan_hk

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl