Wszystkie taryfy i usługi dodatkowe Germanwings będą dostępne w systemie Amadeus od 23 września


2014-09-19
Biura podróży zyskają możliwość oferowania podróżnym bardziej atrakcyjnych i dopasowanych do ich potrzeb opcji podróży, obejmujących dostęp do ekonomicznych, standardowych i komfortowych taryf linii Germanwings, połączeń bezpośrednich i z przesiadkami oraz szerokiej gamy usług dodatkowych.

Warszawa, 17 września 2014 r.: Germanwings oraz Amadeus poinformowały, że od 23 września br. wszystkie taryfy i usługi dodatkowe przewoźnika będą dostępne dla użytkowników systemu Amadeus. Spółka-córka linii Lufthansa już wcześniej sprzedawała pewną liczbę biletów za pośrednictwem biur podróży, będących partnerami firmy Amadeus, korzystając z tzw. full e-ticketing. Od 23 września, dzięki pierwszemu tego typu wdrożeniu w branży, Germanwings jako pierwszy przewoźnik na świecie zaoferuje agentom turystycznym oba modele dystrybucji – full e-ticketing oraz light ticketing.

 

Light ticketing to wprowadzone przez firmę Amadeus unikalne usprawnienie systemowe, które pozwala biurom podróży sprzedawać bilety przewoźników niskokosztowych i hybrydowych za pośrednictwem tego samego procesu rezerwacji, który jest stosowany przez tradycyjne linie lotnicze, również z użyciem interfejsów wykorzystujących technologię XML.  

 

„Wszystko wskazuje na to, że przełomowa implementacja funkcjonalności light ticketing firmy Amadeus przebiega pomyślnie. Od 23 września nasze partnerskie biura podróży będą mogły lepiej odpowiadać na potrzeby swoich klientów, zapewniając im dostęp do najpopularniejszych usług dodatkowych. Jesteśmy przekonani, że możliwość rezerwowania pełnej oferty naszych lotów, dokładnie w ten sam sposób jak w przypadku tradycyjnych przewoźników, przyczyni się do poprawy efektywności funkcjonowania biur podróży” – powiedział Christian Hein, Senior Vice President E-Commerce, Sales and Distribution, Germanwings.


„Wdrożenie w Germanwings jest kolejnym przykładem naszego zaangażowania w dostarczanie użytkownikom systemu Amadeus jak najszerszego zakresu treści, a jednocześnie pokazuje nasze możliwości techniczne w obszarze XML. W związku z tym, że niskokosztowe i hybrydowe linie lotnicze od zawsze szukają możliwości dotarcia do wysokodochodowych segmentów rynku, np. sektora podróży biznesowych, konieczne jest, aby partner technologiczny, jakim jest Amadeus, przyczyniał się do zwiększenia efektywności procesów związanych z rezerwacją i sprzedażą” – skomentował Holger Taubmann, Senior Vice President, Distribution, Amadeus.

 

Od 23 września br. biura podróży zyskają możliwość oferowania podróżnym bardziej atrakcyjnych i dopasowanych do ich potrzeb opcji podróży, obejmujących dostęp do ekonomicznych, standardowych i komfortowych taryf linii Germanwings, połączeń bezpośrednich i z przesiadkami oraz szerokiej gamy usług dodatkowych. Dostępne taryfy to:

 

·         BASIC: taryfa ekonomiczna obejmująca przelot, bagaż podręczny i mile, bez możliwości łączenia z innymi liniami lotniczymi. To nowość w systemie Amadeus, z możliwością rezerwacji tylko w opcji light ticketing. Od 23 września wszystkie pozostałe opcje taryf można rezerwować zarówno w modelu light ticketing, jak i full e-ticketing.

·         SMART: taryfa standardowa obejmująca te same opcje, co taryfa ekonomiczna, a oprócz tego szereg najważniejszych usług dodatkowych, takich jak jedna sztuka bagażu rejestrowanego, przekąska i napój podczas lotu oraz rezerwacja miejsca.

·         BEST: taryfa komfortowa stworzona głównie z myślą o podróżach służbowych, jednak atrakcyjna również dla turystów podróżujących w celach wypoczynkowych. Oprócz przelotu obejmuje szeroką gamę usług dodatkowych, np. dwie sztuki bagażu rejestrowanego, catering à la carte podczas lotu, preferowane miejsca w pierwszych rzędach z pustym fotelem obok oraz priorytetowe usługi na lotnisku, w tym dostęp do specjalnej poczekalni.

·         Dostępne będą również elastyczne taryfy Germanwings – SMART Flex i BEST Flex. Umożliwiają one podróżnym zmianę terminu lub rezygnację z lotu bez konsekwencji finansowych, nawet na krótko przed wylotem.

 

Ponad 70 przewoźników niskokosztowych i hybrydowych, włącznie z Germanwings, udostępnia swoją ofertę w systemie Amadeus. Sieć partnerskich biur podróży Amadeus działa w ponad 200 krajach na całym świecie.

 

***

 

Informacje o firmie Amadeus

 

Amadeus to wiodący dostawca zaawansowanych rozwiązań technologicznych dla światowej branży turystycznej. Docelowe grupy klientów firmy to dostawcy usług turystycznych (np. linie lotnicze, hotele, przewoźnicy kolejowi, przewoźnicy promowi itd.), sprzedawcy usług turystycznych (biura podróży, w tym online) i odbiorcy (korporacje, jak i spółki zarządzające podróżami tzw. travel management companies).

 

Amadeus zatrudnia około 10 000 pracowników na całym świecie w placówkach w Madrycie (siedziba główna firmy), Nicei (dział rozwoju) i Erding (dział operacyjny) oraz w 71 lokalnych Organizacjach Handlowych Amadeus na całym świecie.

 

Amadeus opiera swoją działalność na modelu biznesowym bazującym na transakcjach. Z końcem 2013 roku (31 grudnia) firma odnotowała zysk w wysokości 3103,7 mln euro oraz EBITDA w wysokości 1188,7 mln euro.

 

Spółka jest notowana na hiszpańskiej giełdzie pod symbolem „AMS.MC” oraz uwzględniona w indeksie giełdowym IBEX 35.

           

Więcej informacji o firmie Amadeus można znaleźć na stronie internetowej www.amadeus.com.pl.

 

Informacje o Germanwings:

 

Germanwings, jeden z wiodących przewoźników niskokosztowych w Europie, wyróżnia się wśród tanich linii lotniczych najwyższą jakością usług. Zachowując przystępne ceny, linia realizuje loty ze swoich głównych portów Kolonia/Bonn, Stuttgart, Berlin-Tegel, Hamburg, Hanower, Düsseldorf i Dortmund do ponad 130 lotnisk w Europie, Izraelu i północnej Afryce. Koncepcja marki i produktów z trzema taryfami BEST, SMART i BASIC, umożliwia pasażerom podróżowanie „à la-carte”, zapewniając im szerokie możliwości rezerwacji – od samego przelotu, po kompleksową obsługę najwyższej jakości.

 

Więcej informacji o Germanwings można znaleźć pod adresem www.germanwings.com

 

Kontakt dla mediów

 

Elżbieta Mazur

Account Manager

Dział Nowych Technologii

Sigma International (Poland) LTD

tel: +48 22 626 96 74, 628 24 04

e-mail: elzbieta.mazur@sigma.com.pl

www.sigma.com.pl

 

Ilona Tyczyńska

Account Manager

Dział Nowych Technologii

Sigma International (Poland) LTD

tel: +48 22 626 96 74, 628 24 04

e-mail: ilona.tyczynska@sigma.com.pl

www.sigma.com.pl

Nadesłał:

EW

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl