Wybór oprogramowania do zarządzania sprzedażą detaliczną a główne trendy retail na 2016 rok


Wybór oprogramowania do zarządzania sprzedażą detaliczną a główne trendy retail na 2016 rok
2016-02-06
Multichannel, omnichannel, grywalizacja, sprzedaż mobilna, social media, showrooming, Big Data. To tylko niektóre z trendów, jakie pojawiły się wraz z rozwojem sprzedaży detalicznej. Digitalizacja rynku sprawiła, że właściciele sklepów muszą zmienić swoje podejście do procesu sprzedaży. Aby nadążać za wyzwaniami rynku warto pomyśleć o nowoczesnym oprogramowaniu do zarządzania sprzedażą detaliczną.

Jak kupuje współczesny klient?

Proces zakupowy znacząco się zmienił. Zmieniły się oczekiwania klientów. Wymagają oni więcej, nie tylko od samego produktu, ale również od obsługi klienta. Chcą kupować mobilnie. Z każdego miejsca, w dowolnym czasie. Coraz odważniej kupują za pośrednictwem Internetu, który nie kojarzy się już z ryzykiem zakupowym. Klienci wybierając produkt, nie kierują się wyłącznie ceną. Coraz ważniejsze są doświadczenia zakupowe. Sposób, w jaki klient został obsłużony oraz jakie możliwości dał mu sprzedawca. A konsument chce czuć się wyjątkowo. Chce, by przekaz był personalizowany.
Skończyły się czasy, kiedy proces zakupowy polegał na szybkim dokonaniu zakupu. Współczesny, inteligentny klient szuka, monitoruje ceny, porównuje. Często decyduje się na sprawdzenie produktu w sklepie stacjonarnym, a zakupu dokonuje w sklepie internetowym. Sprzedawcy muszą zdawać sobie z tego sprawę. Muszą dostrzegać kierunki, w których zmienia się współczesny rynek oraz podążać za nimi. Tylko wówczas są w stanie zapewnić rzeszę zaufanych i lojalnych klientów. – mówi Daria Widerowska, Menadżer Marketingu, IT.integro.

Oprogramowanie do zarządzania sprzedażą detaliczną


Czytaj całość artykułu tutaj: http://www.erp-view.pl/erp/wybor_oprogramowania_do_zarzadzania_sprzedaza_detaliczna_a_glowne_trendy_retail_na_2016_rok.html

Nadesłał:

openmediagroup

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl