Wygodna sprzedaż w namiocie handlowym


Wygodna sprzedaż w namiocie handlowym
2016-09-16
Planując sprzedaż dowolnych towarów, przeważnie przychodzą nam do głowy dwie możliwe drogi: handel w Internecie bądź wynajęcie lokalu i otworzenie sklepu stacjonarnego.

Sprzedaż internetowa daje nam większe szanse dotarcia do potencjalnego klienta, jednak łatwo można przegrać w starciu z porównywarkami cen. Z kolei wynajem lokalu w dobrej lokalizacji słono kosztuje. Alternatywnym rozwiązaniem jest namiot handlowy – oczywiście nie jest to opcja pozbawiona jakichkolwiek kosztów, są jednak one mocno zredukowane w porównaniu do wynajmu lokalu pod działalność. Zasadniczo sprzedaż w namiocie handlowym może też wymagać dopełnienia mniejszej liczby formalności.

Namiot handlowy – jak się w nim pracuje?

Wiele osób nawet nie myśli o pracy w namiocie handlowym, spodziewając się po niej samych niedogodności i żadnych korzyści. Tymczasem przy odrobinie kreatywności oraz z pomocą wyposażenia tworzonego specjalnie z myślą o mobilnych sprzedawcach z wielu branż, namiot handlowy może stać się wygodnym i funkcjonalnym miejscem pracy, idealnie dostosowanym do indywidualnych potrzeb. Co istotne, przygotowanie stoiska do pracy również nie musi wcale trwać długo. Kluczem do wygody i ergonomii jest namysł nad własnymi potrzebami i dobranie rozwiązań bezpośrednio do nich. Z roku na rok rośnie liczba sprzedawców, którzy prowadzą swoją działalność w namiotach handlowych – sprzedają oni różne towary: żywność i napoje, książki i czasopisma, zabawki i pamiątki oraz wiele innych. Świadczy to tylko o tym, że przy odrobinie odwagi i inwencji można z powodzeniem prowadzić handel w namiotach.

Jak dostosować namiot handlowy do swoich potrzeb?

Przepis na idealny namiot handlowy w dużej mierze zależy od tego, jakie towary zamierzamy w nim sprzedawać. Najprostszym sposobem zagospodarowania przestrzeni namiotu są stoły handlowe, na których można wykładać większość towarów, umożliwiając klientom natychmiastowe zorientowanie się w oferowanym przez nas asortymencie. Chociaż jest to najlepsze rozwiązanie dla większości sprzedawców, to jednak nie zaspokoi ono w pełni potrzeb i oczekiwań każdego. Dlatego też zajmując się sprzedażą prasy, warto wyposażyć namiot w stojaki na prasę, dzięki którym ekspozycja towaru będzie o wiele lepsza. Wielu sprzedawców pracujących w namiotach handluje warzywami i owocami. Tego rodzaju towaru zwykle jest sporo i musi być pogrupowany tak, by klienci widzieli, co i w jakiej cenie mogą nabyć na stoisku. Stół handlowy raczej nie wystarczy: najwygodniejszym rozwiązaniem pozwalającym na lepszą prezentację większej ilości towarów będą pochyłe półki, na których (przy jednoczesnej oszczędności miejsca) zmieści się sporo skrzynek z darami Natury. Jeśli zaś zajmujemy się sprzedażą żywności, którą przygotowujemy w namiocie, musimy zorganizować sobie przestrzeń w taki sposób, by niezbędne urządzenia i produkty miały swoje miejsce, a sam proces przygotowywania posiłków czy napojów był dla nas wygodny i bezpieczny. Miłym gestem będzie też zadbanie chociażby o stolik i dwa krzesła dla klientów. Bez wątpienia wyposażenie namiotu handlowego jest kwestią, której nie można zignorować czy zbagatelizować, ale decydując się na sprzedaż w namiocie przede wszystkim musimy ustalić to, jakiej powierzchni potrzebujemy, by móc wykonywać naszą pracę. Namiot handlowy o zbyt małych wymiarach łatwo może zniechęcić nas do takiej formy sprzedaży, bo będzie nam w nim niewygodnie. Jeśli trudno jest nam określić, jakiego dokładnie wyposażenia potrzebujemy oraz jaka powierzchnia namiotu będzie dla nas wystarczająca, najlepiej będzie zwrócić się po pomoc do producenta namiotów Vitabri.

Nadesłał:

Wypożyczalnia namiotów Vitabri
http://www.vitabri.pl/

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl