Wyjątkowe muzyczne interpretacje na Męskim Graniu 2014 w Warszawie!


2014-08-04
Niezwykłe interpretacje legendarnych polskich utworów, odważne muzyczne eksperymenty i artystyczne improwizacje – za nami warszawski koncert w ramach trasy Męskie Granie 2014, której wyłącznym sponsorem jest marka Żywiec.

Męskie Granie to scena, na której mieszają się odmienne style i formy ekspresji, a zaproszeni twórcy niejednokrotnie przekraczają muzyczne granice. Nie inaczej było podczas warszawskiej odsłony tegorocznej trasy. Publiczność porwał już pierwszy wykonawca – zwycięzca Nowego Męskiego Grania – Patrick The Pan. Następnie, kiedy na scenie stanął skład Molesta Ewenement, zawrzało. Olbrzymie wrażenie zrobił zwłaszcza wspólny występ legendy polskiego rapu z Markiem Dyjakiem. To połączenie różnorodnych konwencji z pewnością pozostanie na długo w pamięci wszystkich gości zebranych w Forcie Bema. Po tym występie pojawił się Grubson, któremu w Warszawie towarzyszył Tymon Tymański. Artyści brawurowo wykonali „Co jest”. Doskonale zaprezentował się również skład Nowe Sytuacje, który przywołał niezapomniane utwory z repertuaru Republiki.

 

Przed 20.00 na scenie pojawił się zespół Illusion, grając ostre brzmienia na najwyższym poziomie.
Podczas wykonywania m.in. „O empatii” wspierał ich L.U.C. Następnie przed publicznością pojawiła się długo wyczekiwana Nosowska. Artystka podbiła swoim występem serca widzów. W Warszawie towarzyszył jej SKUBAS, z którym wspólnie zaśpiewała „Kto?”. Później w niezwykłą muzyczną podróż zabrał słuchaczy SMOLIK, z którym gościnnie wystąpili Natalia Grosiak, Kev Fox i Jahiar Azim Irani.   

 

Zwieńczeniem koncertu był występ zespołu Męskie Granie Orkiestra – supergrupy utworzonej specjalnie na tegoroczną trasę. Na warszawskiej scenie artyści fenomenalnie zinterpretowali jedne  najważniejszych utworów polskiej sceny muzycznej, a na zakończenie wywołali falę entuzjazmu wykonując singiel Elektryczny. W Forcie Bema zespół Męskie Granie Orkiestra wspierali: Natalia Grosiak, Marek Dyjak, Nosowska, SKUBAS oraz Lipa.

 

Na koncercie była prowadzona akcja „18+” promująca odpowiedzialną konsumpcję alkoholu

i sprzedaży piwa wyłącznie osobom pełnoletnim.

Nadesłał:

joannat

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl