Xerox – największa premiera produktowa w historii firmy


2017-07-28
Pod hasłem „AltaLink i VersaLink – kreujmy rzeczywistość” Xerox zaprezentował nową ofertę 29 urządzeń z unikalną technologią ConnectKey2017 oraz najważniejsze obszary współpracy i możliwości wsparcia biznesowego dla autoryzowanych partnerów handlowych.

Ścisła współpraca z partnerami handlowymi to priorytet Xerox w globalnej strategii firmy. Dlatego od początku 2017 roku konferencje i spotkania prezentujące najnowszą ofertę 29 urządzeń w technologii Xerox® ConnectKey® 2017miały miejsce w Nowym Jorku, Paryżu, Barcelonie, Istambule a ostatnio w Pabianicach, w Polsce.

 

Na spotkaniu w dniach 8-9 czerwca br. w hotelu Fabryka Wełny w Pabianicach mieliśmy przyjemność gościć 101 właścicieli i decydentów reprezentujących firmy partnerskie oraz trzech przedstawicieli firm oferujących oprogramowanie do nowych 29 urządzeń z segmentu Office, czyli firmy OptimiDoc, YSoft oraz Xpress prezentujących oprogramowanie DocuProfessional.

 

Konferencja została zorganizowana, aby zaprezentować rozwiązania, nad którymi eksperci Xerox pracowali od kilku lat. Zastanawiali się, jak zmienić tradycyjne urządzenia drukujące w inteligentnych asystentów biurowych. Zbadali zachowania i interakcje pracowników w biurze, a także najczęściej wykorzystywane przez nich narzędzia.

 

Nowe podejście do sposobu wykonywania pracy zaowocowało zaprojektowaniem 29 nowych urządzeń z serii VersaLink i AltaLink wykorzystujących technologię Xerox® ConnectKey® 2017. W skład najnowszej oferty wchodzą maszyny drukujące w różnych formatach i prędkościach oraz o zróżnicowanych możliwościach operacyjnych, które odpowiadają potrzebom małych i średnich przedsiębiorstw oraz wielkich korporacji.

 

Ekosystem ConnectKey2017 – kluczowe wartości i nowatorskie rozwiązania w zaprezentowanej ofercie urządzeń to:

 

  •  intuicyjny interfejs użytkownika
  •  galeria możliwości
  • praca mobilna i z chmurą
  • najwyższy poziom bezpieczeństwa druku według standardów Narodowego Instytutu Standaryzacji i Technologii oraz Departamentu Obrony Stanów Zjednoczonych
  •  a do tego nieograniczony dostęp do wszystkich urządzeń w sieci, co pozwala na kontrolę wydajności i kosztów w biurze.

Na spotkaniu w Pabianicach zaprezentowany został nowy program partnerski bazujący na kompetencjach i specjalizacji, a także usługi XPPS i leasingu poszerzające możliwości dotarcia oraz utrzymania klientów.

 

Xerox w obszarze druku produkcyjnego jest marką nr 1 – mimo że nie najtańszą - dlatego podkreślano, że nadal ważna jest współpraca w tym obszarze, a także nakreślono potencjał realizacji projektów z działem sprzedaży bezpośredniej oparty na hybrydowej współpracy z partnerami.

 

Ważnym obszarem biznesowym jest także jakość obsługi serwisowej. To właśnie z tego powodu specjaliści firmy przybliżyli ofertę usług serwisowych dedykowanych do kanału partnerskiego.

 

W programie konferencji nie zabrakło także warsztatów, podczas których partnerzy Xerox mogli osobiście przetestować możliwości najnowszych urządzeń i omówić je z przedstawicielami firm tworzących spersonalizowane oprogramowania. Goście nie kryli wrażenia, jakie zrobiło na nich zaawansowanie technologiczne urządzeń oraz korzyści, jakie Xerox proponuje im w swoim wsparciu.

 

- Jako partner Xerox przyszłość mojej firmy opieram na usługach MPS. Dwadzieścia dziewięć nowych rozwiązań z serii VersaLink i AltaLink, które producent wprowadził na rynek, traktuję jako jeszcze większy atut do rozwijania działalności w zakresie MPS-u. Oferta Xerox stała się bardzo różnorodna. Dysponujemy nareszcie wydajnymi rozwiązaniami A4, co jest ważne ze względu na to, że infrastruktura druku w średnich firmach przestaje się opierać na jednej wielofunkcyjnej maszynie. Mając takie portfolio, możemy uszyć projekt na miarę i tym samym sprostać najbardziej wymagającym Klientom. Natomiast Ci z Klientów, którzy nie potrzebują na dzień dzisiejszy usług MPS, mogą skorzystać z bogatej funkcjonalności nowych urządzeń i tym samym optymalizować procesy w swoich przedsiębiorstwach – dzieliła się swoimi wrażeniami Jolanta Iglewska, prezes zarządu Docu System.

 

W wieczornej części spotkania Xerox wyróżnił swoich kluczowych partnerów w kilku kategoriach. Do grona nagrodzonych weszli między innymi:

 

  • Urządzenia Office: Docu System, Centrum Druku, Fabryka Kolorów, Grupa Marcova
  • Urządzenia Produkcyjne: Digipress, ABM System
  • Materiały eksploatacyjne: Nat-com, Mak Toruń, Partner XXI
  • Usługi MPS oraz kontrakty serwisowe: Xpress, Sietom, Docu System. 

Dostawca przyznał również wyróżnienia swoim Autoryzowanym Dystrybutorom, firmie ABC Data, Tech Data oraz River. 

Jak podkreślano na pierwszej konferencji w Nowym Jorku najnowsza technologia Xerox® ConnectKey® 2017 i bogata historia innowacji Xerox sprawiają, że jedna z najnowocześniejszych firm branży technologicznych znacząco wpłynie na cyfrową przyszłość nas wszystkich.

Nadesłał:

Linkleaders

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl