YieldRiser – nowa spółka gwarantująca zwiększenie przychodów z emisji reklam dla Wydawców


YieldRiser – nowa spółka gwarantująca zwiększenie przychodów z emisji reklam dla Wydawców
2015-09-03
YieldRiser to nowa spółka w portfolio funduszu KnowledgeHub, która rozpoczęła działalność operacyjną w maju 2015. YieldRiser zajmuje się optymalizacją przychodów z emisji reklam graficznych (display) sprzedawanych za pomocą systemów automatycznych (programmatic, SSP).

YieldRiser to nowa spółka w portfolio funduszu KnowledgeHub, która rozpoczęła działalność operacyjną w maju 2015. YieldRiser zajmuje się optymalizacją przychodów z emisji reklam graficznych (display) sprzedawanych za pomocą systemów automatycznych (programmatic, SSP) na polskich stronach internetowych, z planami ekspansji zagranicznej.

YieldRiser Kieruje swoje usługi do Wydawców, którym oferuje zarządzanie i optymalizację sprzedaży automatycznej przy zastosowaniu kilku platform sprzedających. Korzysta m.in. z platform adexchange i platform SSP, konfiguruje i optymalizuje je pod konkretne witryny i rynki, na których te witryny funkcjonują. YieldRiser korzysta przy tym z kombinacji różnych technik optymalizacji ręcznej oraz autorskiej technologii zbudowanej w oparciu o projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (PO IG, Fundusze Europejskie – dla rozwoju innowacyjnej gospodarki), aby osiągnąć najlepsze rezultaty optymalizacji przychodów Wydawców. Dodatkowo małym witrynom, które pracują na systemie Google AdSense, YieldRiser pozwoli zarabiać więcej dzięki przepięciu się do systemu Google DoubleClick AdExchange.

 Sprzedaż reklam z wykorzystaniem kanału programmatic systematycznie rośnie na całym świecie. YieldRiser wyszedł więc naprzeciw oczekiwaniom rynku, a przede wszystkim Wydawców, dając im profesjonalne narzędzia do lepszej sprzedaży powierzchni reklamowej. YieldRiser to również lata doświadczeń i ekspercka wiedza praktyków o tym, jak odpowiednio optymalizować kampanie reklamowe: stosować ceny minimalne, ustawiać reguły emisji, etc. Potrafimy zwiększyć przychody dla Wydawcy średnio o 30%, a w wielu przypadkach jest to nawet  80-100%. Dodatkowo, po przeanalizowaniu potencjału reklamowego witryny, możemy dać gwarancję na wzrost przychodów” - tłumaczy Marcin Woźniak, Prezes KnowledgeHub.

Więcej informacji można znaleźć na stronie internetowej www.yieldriser.com oraz w filmie objaśniającym działanie YieldRiser:  http://bit.ly/1LTD9QF

Nadesłał:

KnowledgeHub
http://knowledgehub.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl