Zasmakuj lekkości z napojami Żywiec Zdrój


Zasmakuj lekkości z napojami Żywiec Zdrój
2018-07-12
W czerwcu rozpoczęła się kampania reklamowa pod hasłem „Zasmakuj lekkości”, przedstawiająca portfolio napojów Żywiec Zdrój®. Nowości produktowe będą widoczne przez całe lato: w TV, w Internecie, na nośnikach OOH oraz w sklepach.

Najnowsza kampania Żywiec Zdrój jest dedykowana napojom producenta: nowościom na rynku - Lemoniadzie i Green Tea oraz Soczystemu o smaku truskawki. Jej celem jest zaprezentowanie nowych produktów z portfolio Żywiec Zdrój i zwrócenie uwagi na ich formułę i wyjątkowy lekki smak. Formuła napojów oparta jest na połączeniu soku z owoców czy ekstraktu z zielonej herbaty, które zapewniają orzeźwiający smak, z krystaliczną wodą, która nadaje mu lekkość. Brak konserwantów i niskokaloryczność produktów sprawiają, że są one ciekawą alternatywą dla wysokosłodzonych napojów smakowych.

 

Orzeźwiające propozycje na gorące dni

Żywiec Zdrój® Lemoniada to pyszne i lekkie połączenie krystalicznej wody i soku owocowego, które świetnie sprawdzi się podczas gorących dni. Specjalnie na lato marka przygotowała limitowaną edycję Lemoniady o lekkim arbuzowo-cytrynowym smaku, będącego uzupełnieniem dotychczasowych smaków: Limonki & Mięty oraz Cytryny.

Miłośnicy tradycyjnych smaków polskiego lata docenią nowy Żywiec Zdrój® Soczysty o smaku truskawki. Napój na bazie soku z owoców i krystalicznej wody to letnia propozycja, która świetnie sprawdzi się na pikniku, grillu czy przy rodzinnym obiedzie. Żywiec Zdrój® Soczysty dostępny jest w dwóch wariantach: o smaku truskawki i o smaku jabłka.

Zwolennicy herbacianych smaków mogą sięgnąć po Żywiec Zdrój® Green Tea - orzeźwiające połączenie krystalicznej wody i ekstraktu z zielonej herbaty, doskonałe na chwile relaksu i odprężenia. Napój jest dostępny w dwóch wariantach o lekkim smaku: mięty lub gruszki.

 

Działania reklamowe w ramach kampanii prowadzone są na nośnikach zewnętrznych, w telewizji i Internecie, ze szczególnym uwzględnieniem kanału YouTube oraz mediów społecznościowych. Jednocześnie kampanię wspierają działania in-store. Za koncept, kreację oraz działania w Internecie oraz TV odpowiada agencja VML Poland, za OOH i przygotowanie materiałów POSM agencja H2O, za zakup mediów Mediacom, zaś za komunikację i działania PR agencja MSL. 

Nadesłał:

MonikaMSL

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl