Żeby firma rozwijała się i nadążała za rynkiem, musi się ciągle zmieniać


Żeby firma rozwijała się i nadążała za rynkiem, musi się ciągle zmieniać
2016-11-23
Co zrobić, żeby firma działała sprawniej, szybciej i efektywniej? Należy wypracować optymalny dla niej model biznesowy, w którym kluczowe znaczenie odgrywać będzie doświadczenie potencjalnego klienta, oraz poprawić jej skuteczność operacyjną.
Na dynamicznie zmieniającym się rynku łatwiej to osiągnąć, zarządzając organizacją w sposób horyzontalny.

Polskie firmy ciągle poszukują optymalnych koncepcji biznesowych i organizacyjnych, które pomogą im w rozwoju i zapewnią przewagę konkurencyjną. Dlatego słowem, które najlepiej opisuje działalność nowoczesnego przedsiębiorstwa, jest „zmiana” — mówi Jarosław Witwicki, członek zarządu i dyrektor ds. sprzedaży w Macrologic SA. Jego zdaniem stagnacja w działaniu to dla firmy niemal wyrok, oznaczający, że za kilka lat nie będzie jej już na rynku. Nikt nie wygra z konkurentem, który więcej daje klientowi i ma niższe koszty.
Idealny model biznesowy Przyszłość należy do tych przedsiębiorstw, które będą potrafiły wykorzystać potencjał wynikający z zarządzania horyzontalnego i zastosują innowacyjne narzędzia IT. Bo tylko w ten sposób zachowają umiejętność szybkiego reagowania na potrzeby klientów i zapewnią im obsługę na najwyższym poziomie.

Jednym z kluczowych rezultatów wypracowania idealnego modelu biznesowego w firmie jest generowanie możliwie najwyższych przychodów. Jak jednak uzyskać taki model w praktyce, gdy otoczenie biznesowe nieustannie się zmienia?

Czytaj całość artykułu tutaj: http://erp-view.pl/erp/zeby_firma_rozwijala_sie_i_nadazala_za_rynkiem_musi_sie_ciagle_zmieniac.html

Nadesłał:

openmediagroup

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl