Firma » Biznes

Compensa. Żadnych ale. – wiosenna kampania reklamowa Compensy

Compensa. Żadnych ale. – wiosenna kampania reklamowa Compensy
Zobacz więcej zdjęć »
W czerwcu Compensa rozpoczęła kampanię reklamową pod hasłem: Compensa. Żadnych ale. Spot emitowany w telewizji i na YouTube, podkreśla ofertę Compensy w zakresie ubezpieczeń majątkowych i na życie.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Hasło Compensa. Żadnych ale. odnosi się do ubezpieczeń oferowanych przez Compensę, a treść spotu zwraca uwagę odbiorców na konieczność porzucenia wymówek i ubezpieczenie siebie i rodziny oraz swojego majątku. Każda z wymówek została przedstawiona w spocie jako rysunkowy AL, postać towarzysząca bohaterom na każdym kroku.

Compensa prowadzi kampanię w TVN,  Polsacie, stacjach tematycznych grupy Polsat i TVP. Emisja spotu w stacjach telewizyjnych rozpoczęła się 5.06.2017 i potrwa do końca miesiąca. Ubiegłoroczna edycja kampanii odbyła się jesienią i została  przeprowadzona w Polsacie i stacjach tematycznych grupy Polsat, a także w radiu.

- Zdecydowaliśmy się na przekaz skierowany do szerokiej grupy odbiorców. Uzupełniając działania w telewizji, nasz spot będziemy chcieli pokazać również w coraz lepiej odbieranym środowisku video online. Dzięki targetowaniu dotrzemy z komunikatem do konkretnie interesującej nas grupy odbiorców, a także osób, które nie oglądają tradycyjnej telewizji - mówi Karolina Tworzydło, Dyrektor Biura Marketingu i PR  z Compensy.

Kreacja graficzna ze spotu wykorzystywana jest również w materiałach sprzedażowych i reklamowych.
 
Za przygotowanie spotu odpowiada Agencja Reklamowa S4 z Krakowa, która zajęła się również zaplanowaniem i zakupem mediów telewizyjnych i kampanią na YouTube.

Spot reklamowy ubezpieczyciela jest do obejrzenia zarówno na YouTube, jak i na firmowej stronie internetowej:
https://www.youtube.com/watch?v=lChGkn_PnOo
http://www.compensa.pl/tabid/389/Default.aspx



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

brandscope

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »