Multimarkety Jula zapraszają w soboty już od 7.00 rano


Oceń artykuł Zobacz ranking
Przepisz powyższy kod i oceń artykuł »
2018-04-27
Od najbliższej soboty multimarkety Jula będą otwarte wcześniej. W większości sklepów sieci będzie można robić zakupy od godziny 7.00, a poranni goście będą częstowani kawą.

 

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie Kafito.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Przeczytaj również:

 

Wydłużone godziny otwarcia w sobotę to doskonała propozycja w związku z rozpoczynającym się sezonem wyjazdów weekendowych i prac ogrodowych.

To dla nas bardzo ważne, aby nasi klienci mogli robić zakupy w dogodnym dla nich czasie oraz w komfortowych warunkach. Nasza propozycja wychodzi naprzeciw w szczególności wszystkim aktywnym w sobotnie poranki, planującym wyjazdy weekendowe czy prace ogrodowe – wyjaśnia Tomasz Wienke, Country Manager Jula w Polsce.

Dodatkowo sobotnie poranki w multimarketach Jula umili klientom dobra kawa, która będzie serwowana w sklepach do godziny 10.00.

Zapraszamy do zapoznania się z godzinami otwarcia poszczególnych sklepów na stronie www.jula.pl.

 

O firmie:

Jula to sieć multimarketów oferująca swoim Klientom unikalny zestaw 13 000 wyselekcjonowanych artykułów do aktywnego spędzania czasu w domu, w ogrodzie oraz w plenerze, a także ułatwiających codzienne zajęcia. Asortyment sklepów oparty jest w większości o marki własne, które cechuje wysoka – taka, jak w Szwecji – jakość. W Polsce firma posiada 12 multimarketów zlokalizowanych w 11 dużych miastach i zatrudnia ponad 350 osób. Wiosną 2017 roku Jula otworzyła sklep internetowy w ofercie, którego znajduje się 10.000 produktów wyselekcjonowanych z bogatego asortymentu multimarketu przeznaczonych do aktywności w domu i na zewnątrz. Jula to szwedzka firma rodzinna z siedzibą w Skara, założona w 1979 roku przez Larsa-Gӧrana Blanka oraz Karla-Johana Blanka. Pierwszy multimarket w naszym kraju spółka otworzyła w 2011 roku. Jula działa w oparciu o szwedzkie wartości biznesowe: rzetelność, staranny dobór produktów oraz wysoką jakość obsługi klienta, za którą w Polskim Programie Jakość Obsługi w latach 2014, 2015, 2016 i 2017 otrzymywała tytuł „Gwiazda Jakości Obsługi”.

 

Nadesłał:

PANKOWALSKI Strategicznie
http://pankowalski.com.pl/

Wasze komentarze (0):


Przepisz kod:
Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl