Nowość w portfolio Big-Active! Herbata zielona Pure Green 20tb


Oceń artykuł Zobacz ranking
Przepisz powyższy kod i oceń artykuł »
Nowość w portfolio Big-Active! Herbata zielona Pure Green 20tb
2020-02-18
Marka Big-Active, należąca do „Herbapol-Lublin” S.A., jednego z największych polskich producentów herbat, dżemów, syropów i napojów właśnie rozszerzyła swoje portfolio o nowy wariant Herbaty zielonej Pure Green 20 tb.

Big-Active Pure Green jest od teraz dostępna w opakowaniu zawierającym 20 torebek. Nowość ta idealnie uzupełnia portfolio marki oraz odpowiada na potrzeby konsumentów, którzy potrzebowali czystej, wysokiej jakości herbaty w poręcznym opakowaniu.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie Kafito.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Przeczytaj również:

Herbaty zielone od Big-Active są produkowane z wysokiej jakości suszu. Transparentne, biodegradowalne torebki, po zaparzeniu w pełni ukazują duże kawałki liści. Nie zawierają zbędnych dodatków, dzięki czemu konsumenci doceniają wyrazisty smak naparu.

Wprowadzenie nowego wariantu do portfolio marki zbiegło się wraz z kampanią promującą herbaty zielone w formacie ekspresowym od Big-Active. Działania komunikacyjne prowadzone będą do końca marca br. w telewizji oraz internecie. Emitowany w ramach kampanii 15-sekundowy spot pokazuje, że herbata zielona jest doskonałym napojem niezależnie od pory dnia. Na ostatniej planszy zaprezentowano też całe, bogate portfolio herbat zielonych w wariancie ekspresowym.

Kreację spotu reklamowego VOD przygotowała agencja Carla Zuri. Za produkcję TV odpowiada studio filmowe OTO Film. Zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaCom.

Działania PR prowadzi agencja PR Big-Picture.

Nadesłał:

Herbapol-Lublin
http://herbapol.com.pl

Wasze komentarze (0):


Przepisz kod:
Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl