Rebranding Crunlight - przekąska dla kobiety takiej, jak Ty!


Oceń artykuł Zobacz ranking
Przepisz powyższy kod i oceń artykuł »
Rebranding Crunlight - przekąska dla kobiety takiej, jak Ty!
2020-01-23
Marka przekąsek Crunlight przechodzi rebranding. Pierwsze produkty z asortymentu są już dostępne w nowych, wyrazistych opakowaniach w kolorze fuksji. Odświeżony wygląd zyskało również logo. Działania służą podkreśleniu głównego przesłania marki – Crunlight to przekąska dla kobiety takiej, jak Ty! Crunlight to przekąska, która odpowiada potrzebom współczesnych kobiet. - Naszym celem było stworzenie produktu, który w idealny sposób spełni oczekiwania konsumentek. Wiemy, jak szybko i intensywnie żyją, jak wiele zadań mają do realizacji każdego dnia, jak różne nastroje im towarzyszą. Przekąska dla kobiet musi się wyróżniać od innych, a przy tym być lekka i wartościowa. I takie są produkty Crunlight! Można po nie sięgać w wielu sytuacjach, w różnych nastrojach, w każdym momencie dnia. Nasze przekąski są smaczne, chrupiące i z odpowiednim składem. To chwila przyjemności, na którą zawsze można sobie pozwolić. - mówi Aneta Połetek, Specjalista ds. Marketingu.

Nowe opakowanie wyróżnia się zdecydowanym kolorem fuksji. Odcień ten idealnie wyraża kobiecość, energię, atrakcyjność, odwagę i innowacyjność. Na opakowaniu w czytelny sposób oznaczono wyróżniki produktu: wielozbożowość, źródło błonnika, brak barwników i wzmacniaczy smaków, a także brak oleju palmowego.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie Kafito.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Przeczytaj również:

Jako pierwsze w nowej odsłonie są dostępne chrupki wielozbożowe Crunlight, oferowane w trzech smakach: pomidor z bazylią, fromage i słodka papryka. Już wkrótce w asortymencie Crunlight pojawią się nowe produkty.

Nadesłał:

milkas

Wasze komentarze (0):


Przepisz kod:
Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl