Reklama w serwisie news.kafito.pl
Serwis prasowy należy do Serwisów tematycznych współpracujących w ramach Grupy Kafito
Reklama bezpłatna:
W serwisie możesz bezpłatnie zamieścić swój:- wpis katalogowy,
- artykuł prasowy,
- wydarzenie w kalendarium.
Reklama płatna:
W serwisie możesz zamówić również płatne formy reklamy:- opublikować artykuł sponsorowany,
- zamówić opracowanie informacji prasowej,
- zamieścić billboard reklamowy.
Powyższe formy reklamy obsługują serwisy z którymi współpracujemy:
Kafito to system do bezpłatnej promocji firm i towarów, wspomagający pozycjonowanie stron www w wyszukiwarkach internetowych. Do katalogu każdy użytkownik może dodać dowolną ilość wpisów. Natomiast każdy wpis można przypisać do nieograniczonej liczby podkategorii. Użytkownicy mogą samodzielnie rozbudowywać katalog poprzez dodawanie potrzebnych im podkategorii. Każdy nowy wpis jak i nowa podkategoria ukazuje się w katalogu natychmiast po jej dodaniu przez użytkownika.
Zobacz www.kafito.pl
Centrum Prasowe - stanowiące połączenie serwisu prasowego, dziennikarstwa obywatelskiego, presella oraz instrumentu dla Agencji Public Relatons. Dzięki wyjątkowo prostej obsłudze, każdy zarejestrowany użytkownik może w kilka minut opublikować artykuł prasowy, a następnie powiadomić o tym fakcie znajomych.
Zobacz www.centrumpr.pl
Wyszukiwarka:
Ostatnio dodane artykuły:
Oficjalne otwarcie nowego salonu marki Alensa - jednego z europejskich liderów w branży optycznej
Wczoraj w warszawskich Złotych Tarasach odbyło się oficjalne otwarcie flagowego salonu optycznego marki Alensa obecnej stacjonarnie i online w 25 krajach europejskich, obsługującej miesięcznie ok. 100 tys. zamówień online. W wydarzeniu uczestniczyli celebryci, influencerzy oraz eksperci z branży.
Kierunek: digitalizacja. PROMOTECH rozwija współpracę z Merinosoft
Digitalizacja procesów sprzedażowych – to kolejny etap cyfryzacji, realizowany w białostockim PROMOTECHU. Jej efektem jest platforma B2B, usprawniająca proces składania zamówień przez dystrybutorów firmy.
ZOWIE oficjalnym partnerem na StarLadder Budapest Major 2025
Wszystkie mecze – od emocjonujących play-offów po pokoje treningowe – będą rozgrywane na monitorach
ZOWIE XL2586X+ 600Hz Esports Gaming Monitor, którym ufają profesjonaliści na całym świecie.
Najczęściej czytane artykuły:
80% firm z sektora finansowego ryzykuje utratę pozycji bez strategicznego wdrożenia technologii
GlobalLogic, spółka grupy Hitachi i lider w inżynierii cyfrowej, opublikowała dziś nowy raport, we współpracy z FT Longitude, wskazujący na istotne wnioski na temat stanu transformacji cyfrowej w sektorze usług finansowych.
FERRO stawia na styl i ekologię – premierowe kolekcje armatury
Minimalizm, luksusowe wykończenia, ergonomia i technologie przyjazne środowisku — nowe kolekcje armatury FERRO odpowiadają na potrzeby współczesnych użytkowników. Dystrybutorzy mogą liczyć na wzrost zainteresowania produktami dzięki intensywnemu wsparciu marketingowemu.
ZOWIE oficjalnym partnerem na StarLadder Budapest Major 2025
Wszystkie mecze – od emocjonujących play-offów po pokoje treningowe – będą rozgrywane na monitorach
ZOWIE XL2586X+ 600Hz Esports Gaming Monitor, którym ufają profesjonaliści na całym świecie.
Allegro i Wolt łączą siły – wspólny krok w kierunku prostszej codzienności
Allegro, najpopularniejsza platforma zakupowa w Polsce, oraz Wolt, dynamicznie rozwijająca się aplikacja do zamawiania jedzenia i produktów codziennego użytku, ogłaszają współpracę, która otworzy przed klientami nowe możliwości.
Od chaosu do kontroli – jak AlgSec upraszcza zarządzanie regułami sieciowymi
BizTech Konsulting z Oberig IT zapraszają na webinarium, podczas którego pokażą, w jaki sposób rozwiązanie AlgoSec pomaga przejść od chaotycznych procesów do pełnej kontroli i przejrzystości w zarządzaniu infrastrukturą sieciową.
3.12.2025 godzina 10:00
Kierunek: digitalizacja. PROMOTECH rozwija współpracę z Merinosoft
Digitalizacja procesów sprzedażowych – to kolejny etap cyfryzacji, realizowany w białostockim PROMOTECHU. Jej efektem jest platforma B2B, usprawniająca proces składania zamówień przez dystrybutorów firmy.
Oficjalne otwarcie nowego salonu marki Alensa - jednego z europejskich liderów w branży optycznej
Wczoraj w warszawskich Złotych Tarasach odbyło się oficjalne otwarcie flagowego salonu optycznego marki Alensa obecnej stacjonarnie i online w 25 krajach europejskich, obsługującej miesięcznie ok. 100 tys. zamówień online. W wydarzeniu uczestniczyli celebryci, influencerzy oraz eksperci z branży.
Koszty inwestowania pod lupą. Fundusze inwestycyjne a nowoczesne platformy online
Na pierwszy rzut oka inwestowanie w fundusze inwestycyjne i korzystanie z nowoczesnych platform inwestycyjnych online może wydawać się podobne – w obu przypadkach inwestor powierza swoje środki podmiotowi, który zarządza nimi w jego imieniu.
SANPLAST SA nominowany do nagrody BohaterONy 2025
BohaterONy 2025 im. Powstańców Warszawskich to nagroda, która wyróżnia osoby, instytucje i organizacje, które w szczególny sposób przyczyniają się do popularyzacji wiedzy o historii Polski XX wieku oraz angażują się w działania edukacyjne i społeczne.
AkzoNobel i Signify rozszerzają współpracę
Wspólne zaangażowanie w działania na rzecz zrównoważonego rozwoju środowiska zurbanizowanego, jak i obniżenia emisji dwutlenku węgla, zaowocowało rozszerzeniem przez AkzoNobel dostaw farb proszkowych Interpon dla firmy Signify, czyli światowego lidera w dziedzinie oświetlenia.
Finansowanie samochodu: Co nowego dla najmniejszych firm? Odpowiedź rynku na potrzeby małego biznesu
Nivette Fleet Management, firma działająca w obszarze zarządzania flotą, wprowadziła na rynek nowe rozwiązanie – wynajem długoterminowy bez limitu kilometrów i bez opłat za ponadnormatywne zużycie samochodu.
Otsochodzi, Lohleq i Atutowy razem na scenie. Finał kampanii „Ekipa na Życie” już 22 listopada w Wa
Po premierze singla i teledysku „NAWETT JAK” czas na wielki finał kampanii „Ekipa Na Życie”. Już 22 listopada przy Mińskiej 65 w Warszawie ambasadorzy tegorocznej edycji – Otsochodzi, Lohleq i Atutowy – wspólnie pojawią się na scenie podczas wykonu piosenki „NAWETT JAK”.
Snob – światło, które dojrzewa z przestrzenią
Wyjątkowy projekt w kolekcji illu
Lampa Snob nowej marki illu to manifest odpowiedzialnego projektowania – światło, które nie podąża za trendami, lecz dojrzewa razem z przestrzenią.
Jak zatrzymać spadek czytelnictwa wśród dzieci i młodzieży? Kolejna edycja Ratowników Czytelnictwa
Ponad 70% dzieci w klasach I–III sięga po książki, ale po 15. roku życia czyta już tylko 40–50% nastolatków – wynika z badań Biblioteki Narodowej. To czas, gdy książki konkurują o czas młodych ludzi i przegrywają z nowymi technologiami.
Niewychowany zwierzak czy niekompetentny właściciel?
Psy i koty od dawna są naszymi towarzyszami – wspierają nas w pracy zdalnej, podróżach i codziennym życiu.