1 przesyłka = 1 posiłek dla głodnego dziecka
DHL Global Forwarding dożywia dzieci w ramach programu Pajacyk.
DHL Global Forwarding od lat angażuje się w akcje charytatywne, wspierając potrzebujących i niosąc pomoc najuboższym i pokrzywdzonym przez los.
Kontynuując tę działalność firma podpisała umowę z Polską Akcją Humanitarną. W ramach współpracy z PAH DHL Global Forwarding zaangażuje się w program Pajacyk i przez rok fundować będzie posiłki dla niedożywionych dzieci.
DHL Global Forwarding jako lider na polskim rynku usług spedycyjnych przewozi rocznie na pokładach samolotów i statków dziesiątki tysięcy przesyłek. Zaangażowanie spedytora w akcję Pajacyk oznacza zatem tysiące posiłków w skali roku dla dzieci ze szkół objętych programem Polskiej Akcji Humanitarnej.
Komentując podpisanie umowy z PAH Piotr Iwaniuk, Prezes Zarządu DHL Global Forwarding powiedział: „Nie pierwszy raz pomagamy potrzebującym. Zarówno jako pracownicy, jak i cała organizacja od lat angażujemy się w długofalowe projekty i spontaniczne akcje, których cel zawsze jest jeden: pomoc i wsparcie. Cieszę się, że przy współpracy z naszymi klientami pomoc będzie skuteczna, a dzieci w szkołach będą mogły myśleć tylko o nauce.”
Angażując się w program Pajacyk DHL Global Forwarding pragnie przekonywać do takiej formy niesienia pomocy dzieciom również swoich klientów i partnerów. W tym celu na stronie internetowej spedytora (www.dhlgf.pl) powstanie zakładka poświęcona akcji, w której na bieżąco śledzić będzie można liczbę posiłków, którą dzięki zrealizowanym przesyłkom udało się już ufundować.
„Rozpoczynając współpracę z Polską Akcją Humanitarną i programem Pajacyk mam nadzieję, że za naszym przykładem pójdą inne firmy z branży. Wystarczy naprawdę niewiele, by smutek na twarzy dziecka zmienić w uśmiech!” – dodał Piotr Iwaniuk.
Pajacyk to program dożywiania dzieci w szkołach prowadzony przez Polską Akcję Humanitarną. Dzięki ofiarności partnerów i sponsorów w roku szkolnym 2010/2011 organizacja pomaga prawie 1 800 dzieciom ze szkół w całej Polsce, koncentrując pomoc na najuboższych regionach województw kujawsko-pomorskiego, warmińsko-mazurskiego, pomorskiego i śląskiego.
Nadesłał:
Ad rem Public Relations
|