11 Złotych Spinaczy w Imago PR
Katowice, 8 grudnia 2014 r. – Kampania „Zaangażujmy Śląsk” realizowana przez Imago PR dla Urzędu Miasta Katowice została nagrodzona w dwóch kategoriach prestiżowego konkursu organizowanego przez Związek Firm Public Relations – Złote Spinacze 2014.
Kampania Imago PR „Zaangażujmy Śląsk” została uznana za najlepszą w dwóch kategoriach: głównej – „PR miejsca, miasta lub regionu” (ex aequo z kampanią #onedayinwro – robimy InstaMovie! zrealizowaną przez agencję Publicon) oraz w kategorii specjalnej „Efektywność”.
– Dwa Złote Spinacze za projekt „Zaangażujmy Śląsk" to podwójny powód do dumy. Kategoria „PR miejsca, miasta lub regionu” wiele mówi o zdolności Katowic do podejmowania niestandardowych działań. Zgodnie z hasłem "dla odmiany" – mówi Rafał Czechowski, dyrektor zarządzający Imago Public Relations. – „Złota” passa Imago trwa nieprzerwanie od 2008, cieszymy się z każdej, z obecnie 11 już, statuetki – dodaje Rafał Czechowski.
Celem kampanii PR „Zaangażujmy Śląsk” było doprowadzenie do wyboru Katowic jako miejsca lokalizacji nowego oddziału firmy Teleperformance. Po raz pierwszy w historii mieszkańcy jednego z polskich miast wojewódzkich, dzięki angażującej strategii działań w mediach społecznościowych, mogli realnie wpłynąć na wybór ich miasta przez zagranicznego inwestora.
Swoisty zryw w świecie wirtualnym „zaangażował” Śląsk prezentując międzynarodowej korporacji potencjał zmieniającego się miasta, przekonał do inwestycji i przyniósł nowoczesne miejsca pracy w Katowicach.
Dwutygodniowa kampania „Zaangażujmy Śląsk” prowadzona na Facebooku trafiła do ponad miliona jego użytkowników. Każdy wpis angażował średnio 60 tys. osób, fanpage zgromadził blisko 2500 fanów. Przekaz kampanii dotarł do ponad połowy mieszkańców woj. śląskiego.
Złote Spinacze w kategorii „PR miejsca, miasta lub regionu” oraz „Efektywność”, to odpowiednio 10. i 11. nagroda dla firmy Imago Public Relations.
W 2008 roku Imago PR zwyciężyła w kategorii „Komunikacja kryzysowa”, rok później agencja została wyróżniona aż trzema statuetkami za komunikację kryzysową, PR korporacyjny oraz – jako pierwsza w historii konkursu – za kreatywność. W 2010 roku statuetka Złotego Spinacza przypadła Imago PR w kategorii „Public Affairs & Lobbying”, rok później w kategorii „PR produktu”, w roku 2012 statuetkę przyniosła kampania z kategorii „Przemysł, transport, logistyka”. Rok 2013 to dwa Złote Spinacze dla Imago PR w kategoriach „Event komercyjny” oraz ponownie „Przemysł, transport, logistyka”.
W konkursie Złote Spinacze, którego organizatorem jest Związek Firm Public Relations, nagradzane są najlepsze kampanie public relations w Polsce. W tegorocznej edycji zgłoszenia nadsyłać można było w 27 kategoriach: 15 głównych, 10 sektorowych i 2 specjalnych.
###
Informacje o Imago Public Relations:
Agencja Imago PR, obecna na rynku od 16 lat, jest największą regionalną firmą public relations w Polsce.
W latach 2008 – 2014 projekty Imago PR zostały wyróżnione łącznie 11 statuetkami Złotych Spinaczy, dwukrotnie w kategorii „Komunikacja kryzysowa i/lub antykryzysowa” oraz w kategorii sektorowej „Przemysł, Transport, Logistyka”, a także w kategoriach „PR Korporacyjny”, „Kreatywność”, „Public Affairs & Lobbing”, „PR Produktowy”, „Event komercyjny”, „PR miejsca, miasta lub regionu” oraz „Efektywność”.
Zrealizowane projekty w obszarze PR kryzysowego przyniosły też agencji dwukrotny udział w finale globalnego konkursu IPRA Golden World Awards w latach 2009 i 2010.
Specjalizacja agencji to zarządzanie sytuacją kryzysową, strategiczne PR i współpraca z mediami.
Imago Public Relations jest jedynym przedstawicielem w Polsce Eurocom Worldwide – globalnej sieci firm PR oraz Automotive PR – sieci agencji public relations specjalizujących się w świadczeniu usług komunikacyjnych dla klientów branży motoryzacyjnej na większości kontynentów. Zapraszamy na stronę: www.imagopr.pl oraz www.facebook.com/ImagoPR
Nadesłał:
ImagoPR
|