2/3 szefów działów marketingu i informatyki uważa, że są „bardziej efektywni” dzięki współpracy


2013-11-06
Z najnowszego badania firmy Oracle wynika, że ponad 2/3 szefów działów marketingu i informatyki uważa, że są „bardziej efektywni” dzięki współpracy; jednak tylko mniej niż 1/3 ankietowanych twierdzi, że współpracuje „często”.

Respondenci zgłaszali też takie korzyści biznesowe, jak silniejszy przekaz komunikatów marketingowych, szybsze wprowadzanie nowych produktów na rynek, większa akceptacja produktów przez użytkowników oraz obniżenie kosztów projektów.

Streszczenie

Dyrektorzy działów marketingu i informatyki uważają, że chcąc zaspokoić potrzeby dzisiejszych dynamicznie się rozwijających środowisk cyfrowych, mobilnych i społecznościowych, należy zapewnić współpracę między ludźmi, procesami i technologiami, co pozwoli uzyskiwać lepsze wyniki biznesowe. Aby zademonstrować, jak przedsiębiorstwa postrzegają współpracę, firma Oracle wspólnie z firmami Leader Networks i Social Media Today przeprowadziła wśród kadry kierowniczej wyższego szczebla badanie dotyczące możliwości, jakie zapewniałaby szefom działów marketingu i informatyki efektywniejsza współpraca, oraz przeszkód na drodze do tej współpracy i do osiągania w jej wyniku rzeczywistych korzyści biznesowych. Wyniki tej ankiety pokazują, jak działy marketingu i informatyki współpracują ze sobą, kiedy pracują oddzielnie, i jakie korzyści biznesowe zapewnia przedsiębiorstwom wdrożenie funkcji społecznościowych w ramach realizowanych procesów.


Czytaj całośc artykułu tutaj: http://www.erp-view.pl/wiadomosci/2_3_szefow_dzialow_marketingu_i_informatyki_uwaza_ze_sa_bardziej_efektywni_dzieki_wspolpracy.html

Nadesłał:

openmediagroup

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl