2. jubileusz Poznań City Center
W październiku 2015 minęły dwa lata od otwarcia Poznań City Center. W tym czasie Centrum odwiedziło prawie 30 mln klientów, z czego połowa w ostatnim roku. Grono najemców poszerzyło się o 17 nowych marek, a klienci mogli uczestniczyć w 25 eventach zorganizowanych przez ostatnie 365 dni.
PCC poszerzyło grono najemców
Poznań City Center m.in. dzięki nowym markom jest jednym z najważniejszych miejsc na zakupowej mapie Poznania. W 2015 roku centrum wzbogaciło swoją ofertę o ważnych najemców sieciowych (m.in. Tchibo, Monnari). Od stycznia swoją ofertę prezentuje również 17 nowych marek. Do grona najemców Poznań City Center dołączyli: Wezyr Holidays/ Coral Travel, Marilyn, Samsung, Świat Książki, Diverse Woman, Tous, Cotton Lovers, Expres Marche, Nike, Lee Cooper, Boutique Bielizny, Na Zdrowie „Fresh”, Rainbow Tours i wyspa Oh my bag. W galerii pojawiła się także jedna z ulubionych sieci sklepów Polaków typu convenience – Żabka.
Dzięki ciągłemu rozwojowi naszej oferty handlowej poznaniacy mogą wybierać z jeszcze szerszej gamy produktowej najemców. Przykładamy duży nacisk na ich sugestie, dlatego zaprosiliśmy do Poznania marki, których brakowało na tutejszym rynku - mówi Norbert Fijałkowski.
Decydując się na wprowadzenie możliwości darmowego parkowania w centrum miasta poznaniacy zyskali okazję do bezpłatnej godziny parkowania w sąsiedztwie dworca PKP
i PKS. Natomiast Poznań City Center odnotowało, wzrost liczby osób korzystających
z parkingu, a tym samym wzrost odwiedzalności galerii. Od stycznia do września Poznań City Center zanotowało również wzrost obrotów w porównaniu z analogicznym okresem
w 2014 roku.
Centrum wydarzeń
Poznań City Center to również wiele wydarzeń specjalnych dedykowanych Klientom Centrum. Podczas 25 zorganizowanych przez ostatnie 365 dni poznaniacy mogli przenieść się m.in. w świat dinozaurów, egzotycznych owadów, czy balonowych postaci
z bajek. Ponadto na mieszkańców Poznania czekały liczne sportowe atrakcje organizowane razem z Lechem Poznań oraz Enea AZS Poznań.
Bardzo nam zależało na tym, aby Poznań City Center stało się atrakcyjnym miejscem spędzania czasu w gronie rodzinnym. Dlatego, oprócz wydarzeń dedykowanych najmłodszym przygotowaliśmy specjalne miejsce tylko dla maluchów i tak powstał Kącik Bąbelka - dodaje Norbert Fijałkowski.
Podczas ostatniego roku, Centrum stało się również miejscem w którym gościli przedstawiciele instytucji publicznych. W marcu i kwietniu wszyscy odwiedzający mogli skorzystać z doradztwa specjalistów z Urzędu Skarbowego, natomiast w kwietniu
i październiku pomocy udzielali przedstawiciele poznańskiego oddziału ZUS. Dodatkowo
w maju Centrum współpracowało z Urzędem Miasta Poznania przy organizacji „Rodzinnego Weekendu”, a w październiku podjęło współpracę z miejską Komendą Policji przy akcji „Bądź widoczny”.
Poznań City Center stało się również miejscem dla wszystkich zainteresowanych modą
i modelingiem. Dlatego też razem z przedstawicielami największej agencji modelek na świecie zorganizowano konkurs Elite Model Look. Ponadto Centrum prowadzi cykliczną akcję modową - StyLOVE Środy, w której wszyscy zainteresowani mogą skorzystać z porad stylistki, a także porad makijażystów. Każdy fascynat mody może również poznać modowe trendy dzięki internetowemu poradnikowi na profilu YouTube centrum – StyLOVE Porady.
Kolejny rok będzie obfitował w liczne wydarzenia modowe, a także te dedykowane rodzinom. Szczegółowe informacje na temat przygotowywanych działań będzie można znaleźć na stronie internetowej Poznań City Center.
Nadesłał:
PRinspiration
|