200.000 klientów zjednoczyło się do walki ze złą obsługą!


200.000 klientów zjednoczyło się do walki ze złą obsługą!
2009-05-22
Program Jakość Obsługi jest jak prowadzony przez konsumentów walec jadący przez Polskę i miażdżący złą jakość obsługi oraz wszystkie firmy i instytucje, które takową jakość oferują nie spełniając oczekiwań klientów!

   Program Jakość Obsługi rozwija się w olbrzymim tempie i udostępnia coraz to nowe możliwości dla ogromnego i stale powiększającego się grona użytkowników. Zarówno użytkowników jak i opinii na temat firm jest już tyle, że program można śmiało przyrównać do walca jadącego przez Polskę i bezlitośnie miażdżącego złą jakość obsługi oraz firmy taką obsługę oferujące. Od marca tego roku bardzo wiele się wydarzyło i zmieniło na jeszcze lepsze.

   Zaraz po ogłoszeniu wyników pierwszej edycji na stronie internetowej programu upublicznione zostały wszystkie obserwacje konsumenckie. Dzięki temu każdy może sam zobaczyć, jak inni konsumenci oceniają poczynania firm w Polsce.

   W kwietniu strona internetowa stała się prawdziwą platformą komunikacyjną pomiędzy konsumentami, ponieważ uruchomiona została nowa opcja komentowania obserwacji. Konsumenci zdobyli możliwość komentowania obserwacji innych konsumentów. To pozwala na owocny dialog pomiędzy użytkownikami, którzy mogą zgodzić się lub zupełnie podważyć obserwację, wyrażając swoją opinię na temat danej firmy lub placówki.  Ta opcja pozwala na jeszcze lepsze weryfikowanie obserwacji i podnosi ich wiarygodność.

   Wraz z początkiem maja na platformie programu Jakość Obsługi pojawiła się kolejna możliwość - prawdziwie rewolucyjna opcja, dzięki której do konsumenckiego dialogu mogą włączyć się firmy. Firmy mogą teraz oficjalnie odpowiadać na obserwacje konsumenckie. W ten sposób każdy konsument zgłaszający obserwacje może oczekiwać odpowiedzi nie tylko innych użytkowników, ale także firmy, której obserwacja dotyczy. Komunikacja pomiędzy użytkownikami i firmami zyskuje przez to jeszcze wyższy poziom i wymiar konwersacji. Dzięki tej opcji firmy mogą ustosunkować się do ewentualnych zarzutów, podziękować za uwagi, a także odpowiedzieć na potrzeby i poinformować klientów, jak mają zamiar dbać o wyższą jakość obsługi w swoich punktach firmowych i oddziałach. Po raz pierwszy w Polsce firmy i konsumenci mają możliwość porozumiewania się ze sobą na taką skalę. A skala jest ogromna, ponieważ  społeczność programu Jakość Obsługi obejmuje aż 200 000 unikalnych użytkowników. Tak wysoka liczba unikalnych użytkowników świadczy o wielkiej popularności portalu i o mocy każdej obserwacji, którą może przeczytać 200 000 ludzi! Z tak ogromną siłą  musza liczyć się firmy i instytucje, o których konsumenci wyrażają swoje opinie oraz oceniają je w programie. Organizatorzy programu wyliczyli także czas, jaki średnio spędzają na platformie programu jego użytkownicy. Z obliczeń wynika, że każdy użytkownik korzysta z platformy ok. 7 razy dłużej niż z innych serwisów internetowych. O czym to świadczy? Mianowicie o tym, że użytkownicy nie wpadają tylko na chwilę na stronę portalu, ale spędzają tam dużo więcej czasu czytając oraz komentując obserwacje.

   Poprzez coraz nowsze możliwości, ogromną i nieustannie wzrastającą liczbę użytkowników oraz obserwacji składanych na platformie www.jakoscobslugi.pl, program Jakość Obsługi idzie jak przysłowiowa burza. Firmy nie mają już wyjścia i muszą reagować na to, jak konsumenci opiniują je w programie, ponieważ uczestniczy w nim cała konsumencka Polska. Wreszcie nadszedł czas zamiany,  w którym to nie firmy, ale ich klienci dyktują warunki i wyznaczają standardy jakości obsługi.

Konsumenci! Obserwujmy, piszmy i opiniujmy bo jakość obsługi jest w naszych rękach! www.jakoscobslugi.pl – miej coś do powiedzenia !

Nadesłał:

Kamila Nowakowska

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl