2011 w zakupach grupowych: MyDeal najskuteczniej promuje turystykę
Serwis zakupów grupowych MyDeal.pl koncentruje się na promowaniu branży turystycznej – aż ¼ obrotu firmy w 2011 roku to oferty z tego sektora. Dzięki zniżkom na propozycje wyjazdowe MyDeal Podróże, użytkownicy serwisu zaoszczędzili od marca 2011 już prawie 6 milionów złotych.
– Od momentu startu sekcji MyDeal Podróże w marcu 2011 roku w serwisie pojawiło się ponad 200 ofert turystycznych, dzięki którym nasi użytkownicy zaoszczędzili już prawie 6 milionów złotych – mówi Adam Kaliszewski, rzecznik MyDeal.pl – To wyróżnik naszego serwisu – jak wynika z podsumowania, konkurencja skupia się głównie na ofertach kosmetycznych, czy gastronomicznych.
Oferta MyDeal Podróże jest zróżnicowana – propozycje dla siebie znajdą tam zarówno miłośnicy dalekich podróży, dłuższych wyjazdów wakacyjnych, jak i osoby szukające pomysłu na weekendowy wypoczynek.
– Nasi użytkownicy chętnie wyjeżdżają taniej poza granice Polski (np. do stolic europejskich, na chorwackie wybrzeże, czy nawet do Afryki), dużym zainteresowaniem cieszą się także oferty wypoczynku w kraju – od dobrych hoteli i ekskluzywnych SPA po tańsze hostele, czy pensjonaty – dodaje Adam Kaliszewski.
Współpracę z MyDeal.pl doceniają także przedstawiciele z branży turystycznej, którzy w obecności w serwisie upatrują szansy na dodatkową promocję swojego biznesu.
– Współpraca z serwisem MyDeal.pl jest dla nas bardzo skutecznym kanałem promocji – mówi Małgorzata Oktawiec z hotelu SPA Medical Dwór Elizy – po wystawieniu Deali w serwisie zauważyliśmy znaczny wzrost zainteresowania naszymi usługami, zyskaliśmy także nowych klientów, którzy chętnie do nas wracają. Jesteśmy jednym z tych obiektów, które przez atrakcyjne położenie i wyjątkową ofertę wzmocniły swoją pozycję na rynku hotelarskim.
Nadesłał:
MyDeal.pl
|