24 miliony Polaków szukało szczęścia w salonikach Kolportera


24 miliony Polaków szukało szczęścia w salonikach Kolportera
2011-02-01
Kolektury Totalizatora Sportowego funkcjonują w 530 salonikach prasowych Kolportera. W 2010 roku swój szczęśliwy los próbowało w nich wygrać przeszło 24 miliony Polaków. W styczniu br., w saloniku prasowym Kolportera w Galerii Sandomierz, jeden z klientów wygrał w Lotto ponad 2,7 mln złotych.

- W planach mamy podpisywanie umów na prowadzenie kolektury w każdym nowo otwieranym saloniku prasowym. Kolektura w saloniku prasowym jest magnesem, który przyciąga wielu dodatkowych klientów. Wzrost liczby lottomatów w naszej sieci jest jednym z elementów budowania wzrostu wartości sprzedaży związanej z asortymentem pozaprasowym - mówi Adam Korus, menager kategorii z Kolportera.

W salonikach prasowych Kolportera oferowane są wszystkie zakłady Totalizatora Sportowego. Najpopularniejszą grą od lat niezmiennie pozostaje Lotto, dawniej znane pod nazwą Duży Lotek. Większość grających to stali klienci, przeważają wśród nich panowie, którzy na zakłady przeznaczają znacznie większe kwoty niż panie. - Po rekordowej wygranej w Sandomierzu pojawiło się w moim saloniku więcej niż zwykle osób, które chcą spróbować szczęścia. Myślę, że będzie ich przybywać - bo informacja o wygranej dociera dzięki plakatowi zawieszonemu w saloniku do coraz większej liczby klientów- - mówi Marcin Tryka, partner prowadzący szczęśliwy salonik w Sandomierzu. Gracz, który wygrał ponad 2,7 mln złotych nie ujawnił swojej tożsamości. Wiadomo jedynie, że był to mężczyzna, który własnoręcznie skreślił cyfry w 8 zakładach.

Kolporter jest największym dystrybutorem prasy i jednym z największych dystrybutorów towarów FMCG w naszym kraju. Oferuje kompleksową obsługę punktów handlowych i sieci sprzedaży oraz świadczy usługi logistyczne i reklamowe. Spółka zbudowała największą w Polsce sieć wielofunkcyjnych terminali do obsługi płatności i usług elektronicznych. zlokalizowanych w sklepach detalicznych. Kolporter jest właścicielem ponad 800 saloników prasowych, buduje sieć marketów spożywczych „Dobry Wybór".

Biuro Prasowe Kolportera

Nadesłał:

Kolporter Biuro Prasowe

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl