243% zwrot z inwestycji w rozwiązanie Microsoft Dynamics CRM 2011
Niezależne badanie Forrester przedstawia Microsoft Dynamics CRM 2011 jako narzędzie zapewniające wzrost produktywności i znaczne oszczędności.
Microsoft Corporation (Nasdaq "MSFT") opublikował wyniki badania zleconego firmie Forrester Consulting pt. „The Total Economic Impact of Microsoft Dynamics CRM 2011", maj 2011.
Całkowity Efekt Ekonomiczny (The Total Economic ImpactTM, TEI) jest standardową metodyką opracowaną przez Forrester Research, polegającą na gromadzeniu i przedstawianiu opinii klientów na temat inwestycji w technologie. Niniejsze badanie dowodzi, że złożona organizacja mająca 2000 pracowników, z początkową fazą wdrożenia dla 50 użytkowników, jest w stanie odnotować trzyletni potencjalny zwrot z inwestycji (ROI) rzędu 243%* w okresie 4,1 miesięcy.
Forrester Consulting wskazuje znane, inteligentne i zintegrowane narzędzia dostarczane przez Microsoft Dynamics CRM 2011 jako fundamenty dla ROI i krótkiego okresu zwrotu z inwestycji.
- Microsoft Dynamics CRM 2011 wspomaga specjalistów z obszaru sprzedaży, obsługi i marketingu w osiągnięciu większej wydajności i nadawaniu działaniom inwestycyjnym w technologie znaczącej wartości - powiedział Brad Wilson, general manager Microsoft Dynamics CRM product management group. - Wierzymy, że badanie to wyraźnie wskazuje na Microsoft Dynamics CRM jako kluczowe narzędzie wspomagające ludzi i firmy w osiąganiu sukcesu.
Forrester zidentyfikował również szereg wymiernych korzyści wynikających z wdrożenia Microsoft Dynamics CRM 2011 w obszarze produktywności pracowników i procesów. Korzyści te obejmują:
• Wiele opcji wdrożenia systemu, z uwzględnieniem modelu chmury, on-premise i hostingu u partnerów Microsoft.
• Wzrost wydajności sprzedaży o 5% wynikającą z łatwości korzystania z Microsoft Dynamics CRM oraz integracji rozwiązania z Microsoft Outlook.
• Usprawnienie procesów i działań prowadzących do obniżenia kosztów sprzedaży umożliwia doradcom technicznym skrócenie czasu spędzanego na przygotowywanie oferty pomocy o 10%.
• Przyspieszenie cyklu konwersji sprzedaży o 50% i odpowiedni wzrost przychodów w wyniku poprawy współpracy i połączenia różnych systemów, procesów oraz lokalizacji.
• Oszczędność kosztów marketingowych o ponad 200 000 USD dzięki możliwości wglądu w czasie rzeczywistym w kampanie marketingowe i lepsze zarządzanie nimi z wykorzystaniem doskonalszych możliwości analizy.
• Zaoszczędzenie 16-stu roboczogodzin na miesiąc dzięki ulepszonym narzędziom raportowania, konsolidacji danych, automatyzacji raportowania oraz bogatszych możliwości pulpitu.
Zebrane w badaniu dane wskazują, że „wdrożenie systemu Microsoft Dynamics CRM 2011 może przyczynić się do zapewnienia solidnego ROI poprzez wymierne korzyści związane z wydajnością ludzi i procesów". Ponadto, na podstawie informacji uzyskanych z rozmów z klientami Microsoft Dynamics CRM, Forrester stwierdza, iż „;firmy, które zamierzają wdrożyć Microsoft Dynamics CRM 2011, mogą liczyć na znaczący wzrost wydajności i oszczędność kosztów".
Aby uzyskać więcej informacji o Microsoft Dynamics CRM i przez 30-ści dni bezpłatnie korzystać z oprogramowania należy wejść na stronę http://crm.dynamics.com i dokonać rejestracji. Microsoft Dynamics CRM Online jest dostępny w promocyjnej cenie 34 USD miesięcznie za użytkownika w okresie pierwszych 12 miesięcy korzystania z usługi dla wyselekcjonowanych klientów, którzy dokonają rejestracji do 30 czerwca 2011 roku. Osoby, które chcą śledzić i współpracować z Microsoft Dynamics CRM w społeczności Twitter mogą zrobić to wchodząc na @MSDynamicsCRM.
Total Economic Impact, który przedstawia korzyści z użytkowania pakietu Microsoft Office 2010 oraz Microsoft Lync Server 2010 jest dostępny na witrynie prasowej Microsoft Office Division.
* Koszt używany do określenia ROI dla użytkowników złożonej organizacji to 44 USD miesięcznie za użytkownika plus należne podatki, opłaty i należności w wysokości 12%.
Informacje o firmie:
Microsoft jest międzynarodowym producentem oprogramowania komputerowego, a także dostawcą kompleksowych rozwiązań cloud computing, aplikacji serwerowych i innych technologii informatycznych dla klientów indywidualnych, firm i administracji.
Sztandarowe produkty oferowane przez Microsoft to system operacyjny Windows z najnowszą wersją - Windows 7, która sprzedała się już na świecie w rekordowej liczbie 240 milionów egzemplarzy oraz oprogramowanie biurowe Microsoft Office - którego najnowsza wersja Microsoft Office 2010 zadebiutowała na rynku w lipcu 2010. Poza tym w ofercie spółki znajdują się m.in.: konsola Xbox 360, Windows Live Essentials wraz z pocztą Hotmail, komunikatorem Windows Messenger oraz wirtualnym dyskiem SkyDrive, rozwiązania wspierające zarządzanie z rodziny Microsoft Dynamics, aplikacje serwerowe Microsoft Windows Server System, platforma Windows Azure oraz technologia Microsoft.NET. Microsoft jest również liderem w zakresie rozwiązań Cloud Computing, dostarczając zarówno aplikacje, infrastrukturę jak i platformę programistyczną w formie usług za pośrednictwem chmury obliczeniowej.
Microsoft Corporation powstał w 1975 roku w USA, a polski oddział firmy istnieje od 1992 r. W swoich filiach na całym świecie Microsoft zatrudnia blisko 90 tys. specjalistów z różnych dziedzin, w tym ponad 300 osób w Polsce. Ponadto, w Łodzi i Poznaniu działają Centra Innowacji Microsoft. We Wrocławiu natomiast działa od 2008 roku Centrum Rozwoju Oprogramowania Microsoft. W Polsce Microsoft współpracuje z ponad 8 tysiącami partnerów i 20 tysiącami inżynierów.
Polski oddział Microsoft bierze aktywny udział w rozwoju gospodarki i społeczności lokalnej w Polsce. W ramach realizacji swojej strategii odpowiedzialności, polski oddział Microsoft koncentruje działania na zwalczaniu zjawiska „wykluczenia informacyjnego" poprzez upowszechnianie wiedzy i umiejętności informatycznych. W tym celu współpracuje z wieloma organizacjami pozarządowymi i wspólnie z nimi wspiera społeczności marginalizowane w dostępie do nowych technologii. W ramach programu „Microsoft dla non-profit", Microsoft przekazuje również bezpłatnie swoje oprogramowanie na rzecz organizacji o charakterze społecznym. W 2007 roku Microsoft otrzymał tytuł Dobroczyńcy Roku 2006 w kategorii „Strategiczne programy społecznego zaangażowania firmy", przyznany przez Akademię Rozwoju Filantropii w Polsce. Firma jest zaangażowana w działania w obszarze edukacji również poprzez projekt „Partnerstwo dla Przyszłości", który w 2007 roku został wyróżniony przez Ministerstwo Edukacji Narodowej i Głos Nauczycielski, otrzymując tytuł „Inicjatywy Edukacyjnej Roku 2007". Od maja 2009 roku Microsoft we współpracy z Fundacją Dzieci Niczyje oraz Fundacją „Kierowca Bezpieczny" Krzysztofa Hołowczyca, prowadzi także inicjatywę na rzec bezpieczeństwa internetowego dzieci „3...2..1...Internet!". W ramach kampanii ponad 100 tysięcy dzieci w całej Polsce dowiedziało się jak bezpiecznie korzystać z Internetu. W lipcu 2010 roku w Polsce odbyły się światowe finały największego konkursu technologicznego na świecie Imagine Cup, który jest organizowany przez Microsoft od 9 lat. Microsoft konsekwentnie potwierdza także swoją wysoką pozycję wśród pracodawców, zajmując od kilku lat czołowe miejsca w badaniu prowadzonym przez Hewitt Associates i zdobywając tytuł „Najlepszego Pracodawcy w Polsce".
Zapraszamy do odwiedzenia polskiej strony firmy Microsoft pod adresem: http://www.microsoft.com/poland lub kontaktu z Centrum Obsługi Klienta Microsoft pod numerem 0 801 802 000 (opłata według stawek Twojego operatora).
Microsoft Windows, Windows Mobile, Visual Studio, Windows Server System, Windows Server, SQL Server, Visual Studio, BizTalk Server, Microsoft Dynamics są zarejestrowanymi znakami towarowymi, bądź znakami towarowymi Microsoft Corp. w Stanach Zjednoczonych i/lub w innych krajach. Nazwy wymienionych firm i produktów mogą być zastrzeżonymi znakami towarowymi ich właścicieli.
Dodatkowych informacji udzielą:
Agnieszka Dziedzic
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 0 22 594 10 00
fax. 0 22 594 10 02
e-mail: adziedzi@microsoft.com
Joanna Frąckowiak
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 0 22 594 10 00
fax. 0 22 594 10 02
e-mail: joannafr@microsoft.com
Piotr Kaniowski
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 0 22 594 10 00
fax. 0 22 594 10 02
e-mail: v-piotrk@microsoft.com
Anna Wardziak
Audience&Partner Marketing Manager
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
kom. 0 505 191 551
e-mail: v-anward@microsoft.com
Nadesłał:
EW
|