250 tys. klientów Alior Sync po pierwszym roku działalności!
W ciągu zaledwie 12 miesięcy od powstania, wirtualny Alior Sync zdobył zaufanie ponad 250 tys. klientów. Bank przyciąga ich szeroką ofertą usług niedostępnych wcześniej na polskim rynku oraz atrakcyjnymi produktami bankowymi.
Wdrożone przez Alior Sync innowacyjne rozwiązania, takie jak Wirtualny Oddział, Menedżer Finansów czy przelewy na portalu Facebook, zyskały uznanie krajowych i zagranicznych ekspertów oraz wyznaczyły kierunek rozwoju polskiej bankowości. Alior Sync, jako pierwszy bank w Polsce, zaoferował klientom bankowość w 100% online, dopasowującą się do ich potrzeb.
Klienci Alior Sync już od roku mogą w wygodny sposób, bez wychodzenia z domu, kontaktować się z doradcą za pośrednictwem Wirtualnego Oddziału, przelać pieniądze znajomym na Facebooku lub na adres e-mail bez konieczności zapamiętywania numeru rachunku bankowego odbiorcy przelewu, łatwo przeszukiwać historię transakcji dzięki inteligentnej wyszukiwarce, a także zarządzać domowym budżetem za pomocą Menedżera Finansów i Asystenta Płatności. Bank udostępnił również klientom nowoczesną bankowość mobilną, za pomocą której można m.in. w szybki i łatwy sposób wykonać przelew krajowy (również natychmiastowy), doładować telefon komórkowy lub opłacić rachunki robiąc zdjęcie faktury.
Przygotowując koncepcję Alior Sync myśleliśmy o tym, jak powinien wyglądać bank przyszłości. W rezultacie, jako pierwsi w Polsce, stworzyliśmy bank w pełni wirtualny, oferujący usługi niedostępne do tej pory na rynku, skierowany do osób, które nie wyobrażają sobie życia bez Internetu i urządzeń mobilnych. Dowodem na sukces Alior Sync jest fakt, że wyznaczyliśmy zupełnie nowe standardy w bankowości internetowej, które obecnie naśladują inni uczestnicy rynku – powiedział Wojciech Sobieraj, prezes Zarządu Alior Banku.
Niedawno Bank udostępnił klientom w serwisie transakcyjnym specjalny widget, umożliwiający błyskawiczną realizację przelewów. Nowa funkcja skraca proces przekazywania pieniędzy na rachunek odbiorcy do rekordowo krótkiego czasu – nawet 1 minuty od momentu zalogowania. Klienci mają także możliwość otwarcia konta osobistego za pomocą przelewu, realizowanego przez system szybkich płatności Pay-By-Link. Dzięki temu Alior Sync jest również pierwszym bankiem, w którym udało się skrócić czas od złożenia wniosku o konto do zalogowania się w bankowości internetowej do niecałych 5 minut.
W ostatnim czasie Bank udostępnił odświeżone wersje aplikacji dla użytkowników smart fonów i tabletów z systemami iOS oraz Android, jak również zupełnie nową aplikację, dedykowaną smartfonom wyposażonym w system Windows Phone. Nowe aplikacje zostały wysoko ocenione przez klientów. Dzięki indywidualnemu podejściu do specyficznych cech poszczególnych systemów, aplikacje maksymalizują wygodę korzystania z bankowości mobilnej, pozwalając cieszyć się dostępem do usług bankowych w dowolnym miejscu i czasie.
Oprócz stale rozwijanych innowacyjnych rozwiązań i usług, Alior Sync udostępnił klientom unikalną ofertę produktów bankowych. Bank oferuje bezwarunkowe „0 zł” za prowadzenie konta, wydanie i użytkowanie karty debetowej, wypłaty z bankomatów w Polsce i na całym świecie, oraz krajowe przelewy internetowe, w tym 10 bezpłatnych przelewów natychmiastowych w miesiącu. Dodatkowo Bank zwraca klientom 5% wartości zakupów, dokonanych przez nich w Internecie.
Innowacyjne produkty i usługi bankowe oraz wysoka jakość obsługi sprawiają, że klienci chętnie polecają Alior Sync rodzinie i znajomym. W grudniu 2012 r. Bank uruchomił specjalny program rekomendacyjny, dostępny z poziomu bankowości internetowej. O jego popularności świadczy fakt, że w ciągu 6 miesięcy rejestracji dokonało już 22 tysiące osób, które postanowiły zarekomendować produkty i usługi Alior Sync.
ALIOR SYNC W LICZBACH
W ciągu 12 miesięcy od powstania Banku, z usług Alior Sync skorzystało ponad 250 tys. klientów, co oznacza, że dziennie Bank pozyskiwał średnio 700 nowych klientów. Alior Sync wydał do tej pory blisko 230 tys. kart debetowych. Popularnością wśród klientów cieszą się także naklejki, umożliwiające dokonywanie płatności zbliżeniowych, z których korzysta co dziesiąty posiadacz konta w Alior Sync.
Wirtualny Oddział Alior Sync klienci odwiedzili już ponad 686 tys. razy. Najpopularniejszym kanałem kontaktu z Bankiem jest chat, wybierany przez 77% klientów. Do tej pory klienci Banku ponad 100 tys. razy ocenili uprzejmość oraz poziom wiedzy merytorycznej konsultantów, wystawiając im wysoką średnią ocenę 4.5 (w skali od 1 do 5). Co ważne, średni czas oczekiwania na konsultanta w Wirtualnym Oddziale wynosi zaledwie 41 sekund.
Prawie co trzeci klient korzysta z usług Alior Sync, używając bankowości mobilnej. Wśród nich największą grupę stanowią posiadacze smartfonów i tabletów z systemem Android (60%), mniej klientów korzysta z iOS (35%) i Windows Phone (5%).
Przemyślany i ciekawy pomysł na prowadzenie komunikacji z fanami sprawia, że fanpage Alior Sync cieszy się ogromnym zainteresowaniem internautów. Od powstania Alior Sync, na jego fan page’u pojawiły się 263 newsy, a profil „polubiło” już blisko 46 tysięcy osób. Największym zainteresowaniem Internautów cieszą się posty informujące o kolejnych innowacjach udostępnianych klientom Banku. Na sukces Alior Sync – poza wykorzystaniem angażujących treści – wpływa otwarta komunikacja z fanami, którzy mogą liczyć na szybkie i rzeczowe odpowiedzi na zadawane pytania. Za pośrednictwem Facebooka internauci zgłaszają również propozycje i spostrzeżenia na temat oferty Alior Sync. Wiele z tych uwag ma realny wpływ na rozwiązania przyjmowane przez Bank.
NAGRODY I WYRÓŻNIENIAhttp://www.sync.pl/, http://innowacje.sync.pl/ i na Facebooku http://www.facebook.com/AliorSync
Nadesłał: