38 ZESPOŁÓW I JEDEN CEL- MAKAO
Rywalizacja w konkursie GMC Poland dobiegła do finałowych etapów. Spośród 600 zespołów w Półfinale uczestniczy już tylko 38 najlepszych drużyn. 23 lutego uczestnicy podejmują rywalizację o awans do finałów krajowych i szansę na reprezentowanie Polski na Finałach Światowych w Makao.
Global Management Challenge to największa na świecie symulacja biznesowa, która w formie konkursów on-line odbywa się równolegle w 32 państwach. Polskie edycje programu gromadzą w każdej edycji 2000 uczestników, samych „absolwentów” jest już ponad 18 000. Tegoroczna, rekordowa edycja, zgromadziła ok. 3000 osób, które chciały wziąć udział w rywalizacji. W symulacji, zespoły wcielają się w rolę Zarządów wirtualnych spółek. Ich celem jest przygotowanie strategii rozwoju, a następnie podjęcie niezbędnych decyzji operacyjnych w celu pokonania konkurencji. Kryterium konkursu jest osiągnięta cena akcji na wirtualnej giełdzie.
Projekt Global Management Challenge to świetna inicjatywa dająca wiele możliwości nie tylko jej uczestnikom, ale również wszystkim zaangażowanym stronom. Program daje możliwość zweryfikowania pracowników z dużym potencjałem i możliwościami rozwoju a także poznania zdolnych młodych osób, które wkrótce rozpoczną swoją karierę zawodową. Myślę, że należy propagować i kontynuować tego rodzaju projekty, które przyczyniają się do poszerzania wiedzy oraz dają możliwość sprawdzenia się w wirtualnej rzeczywistości zarządzania biznesem – mówi Iwona Żurawska, Dyrektor Personalna, Intrum Jusitita – Sponsor Generalny GMC 2010.
Tegoroczny II etap konkursu był bardzo wyrównany, a sprawa awansów nie była jasna do samego końca. Jednakże, ostatni cykl decyzyjny, wyłonił grupę najlepszych menedżerów wirtualnych spółek. Do rundy półfinałowej awansowali przedstawiciele takich firm jak: Grupa TP, Bank Zachodni WBK, Jeronimo Martins Dystrybucja, Polska Telefonia Cyfrowa. Do następnego etapu awansowały również zespoły studenckie pod patronatem m.in.: Narodowego Banku Polskiego, Giełdy Papierów Wartościowych, Intrum Justitia, TAP Portugal, TV Biznes, Gazety Bankowej, BRIEF, Rzeczpospolitej, Brytyjsko - Polskiej Izby Handlowej oraz Personelu i Zarządzanie.
Runda półfinałowa konkursu GMC Poland 2010 rozpoczyna się 23 lutego. W przeciągu trzech tygodni, zarówno menadżerowie reprezentujący firmy jak i studenci będą musieli podjąć decyzje, które zaważą na pięciu kwartałach działalności ich wirtualnych spółek. Zespoły, którym uda się pozostawić spółkę
w najlepszej kondycji, a jej cena akcji osiągnie najwyższą wartość, awansują do finałów ogólnokrajowych konkursu, które odbędą się w drugiej połowie marca w Warszawie.
Na zwycięzców tegorocznych finałów konkursu, czekają atrakcyjne nagrody m.in. wyjazd na Światowy Finał GMC do azjatyckiegp Makao, studia podyplomowe w Akademii Leona Koźmińskiego oraz bilety lotnicze linii TAP Portugal na Maderę.
Więcej informacji: www.gmcpoland.pl
Organizator w Polsce: BIGRAM Personel Consulting
Patroni Honorowi: Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie, Narodowy Bank Polski
Sponsorzy: Bank Zachodni WBK, Intrum Justitia, Telekomunikacja Polska
Patroni medialni: Rzeczpospolita, Parkiet, Brief, Gazeta Bankowa. Personel i Zarządzanie, TV Biznes
Patroni Internetowi: RP.PL, Bankier.pl, NBPortal.pl
Współpraca: Brytyjsko-Polska Izba Handlowa, StepStone.pl
Nadesłał:
BIGRAM
|