4 kroki do sukcesu Contact Center


2013-10-19
Obsługa klienta czy telemarketing – niezależnie jakie są nasze oczekiwania wobec call contact center, możemy realizować je w dwóch wariantach. Pierwszy – zlecamy działania zewnętrznemu podmiotowi, drugi – tworzymy dział w strukturze organizacji i wdrażamy własny system contact center.

Zanim jednak podejmiemy decyzję, warto prześledzić obie możliwości, z uwzględnieniem takich czynników jak: zespół, system, dane, finanse.

Zespół konsultantów

Praca pojedynczego telemarketera to jedno – do osiągnięcia sukcesu potrzebny jest cały zespół. Im bardziej jest on zgrany i zmotywowany do działania, tym większe efekty będzie w stanie wypracować. Zbudowanie zespołu telemarketingowego nie jest jednak zadaniem łatwym, szczególnie, że specyfika tej branży oraz system wykonywania pracy prowadzi często do dużej rotacji pracowników. Aby takim sytuacjom zapobiegać, niezbędne jest budowanie przynależności do grupy i firmy. Zdecydowanie łatwiej osiągnąć ją, gdy telemarketer pracuje dla jednej marki, z którą zdążył się już utożsamić, nie zaś wykonuje pracę projektową, jak to bywa w firmach outsourcingowych. 

Czytaj całość artykułu : http://www.magazynit.pl/rynek-it/4-kroki-do-sukcesu-contact-center.html

Nadesłał:

openmediagroup

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl