45.674 polskich "detektywów" stoczyło walkę w emocjonującej grze internetowej


45.674  polskich "detektywów" stoczyło walkę w emocjonującej grze internetowej
2010-03-09
Zakończyła się najbardziej emocjonująca gra interaktywna w polskiej sieci – Samsung Game. Nagrody główne w postaci grubych plików 10.000 zł w gorącej gotówce wygrało 6 osób, które wykazały się zdolnościami detektywistycznymi, sprytem i umiejętnością dedukcji godną Sherlocka Holmesa.

Samsung Game rozpoczęła się 1 lutego 2010 roku i  w ciągu 5 tygodni  zgromadziła 45.674 uczestników. Stworzona specjalnie na potrzeby akcji przez agencję Biuro Podróży Reklamy strona internetowa www.SamsungGame.pl zanotowała w tym czasie 510.451 wizyt.

Gra miała ponad pół tysiąca fanów na serwisie społecznościowym Facebook. Uczestnicy i fani Samsung Game mogli również śledzić jej postępy m.in. na serwisach Pinger, Twitter, Blip, Fotka i Grono oraz w wielu innych miejscach, w których internauci wymieniają się informacjami i opiniami.

Całkowita pula nagród w konkursie Samsung Game wynosiła blisko 100.000 złotych. W sumie w gronie nagrodzonych znalazły się 33 osoby.

Wyniki konkursu zostaną opublikowane na stronie www.SamsungGame.pl 8.03.2010 o godzinie 16.00.

Gra polegała na odgadnięciu dokładnych adresów lokali w 6 polskich miastach. W  każdym z nich umieszczono 10.000 złotych. Przez cały czas na stronie internetowej www.SamsungGame.pl prowadzona była bezpośrednia transmisja internetowa z miejsc, w których zostały umieszczone nagrody. Każdy mógł zobaczyć anonimowe lokale, w których kamera pokazywała między innymi gotówkę, która była główną nagrodą w konkursie.

Uczestnicy konkursu korzystali m.in. z rozbudowanego systemu wskazówek lub specjalnie przygotowanych podpowiedzi i mogli poczuć się jak detektywi, oceniając które wskazówki prowadzą do celu, a które w ślepą uliczkę, oraz rozszyfrowując zagmatwane odniesienia popkulturowe i ukryte „kody”.

Transmisje na stronie www.SamsungGame.pl prowadzone były dla miast: Warszawa, Poznań, Wrocław, Trójmiasto, Kraków i Katowice.

W celu wzięcia udziału w grze każdy uczestnik musiał wejść na stronę www.SamsungGame.pl, zarejestrować się, podać adres e-mail i zaakceptować regulamin konkursu.

Premiowane były: spryt, zaangażowanie, zdolność kojarzenia faktów, znajomość internetu i dobra orientacja w popkulturze.

W trakcie trwania Samsung Game organizowane były również mniejsze konkursy w serwisach społecznościowych, np. na najciekawsze rozszyfrowanie skrótu NETBOOK. Ta skierowana do młodych ludzi akcja związana była bowiem z rynkowym debiutem netbooka Samsung N210. Poza nagrodami głównymi (6 x 10.000 zł), do wygrania były również nagrody dodatkowe: 12 netbooków Samsung N210 oraz 18 telefonów komórkowych Samsung Corby.

Samsung Game to jeden z najbardziej innowacyjnych konkursów jakie pojawiły się w polskiej sieci w ostatnich latach. Gra charakteryzowała się nie tylko interaktywnością, ale również wykorzystywała fenomen internetowych społeczności, które rozwijają się coraz bardziej dynamicznie, są już dziś „solą Internetu”i jego przyszłością. W grze zostały wykorzystane najpopularniejsze serwisy społecznościowe i mikroblogowe, na których uczestnicy tropili wskazówki prowadzące do celu czyli wygrania nagród głównych oraz nagród dodatkowych.

Pomysł akcji został stworzony i zrealizowany dla firmy Samsung przez agencję innowacyjnego marketingu internetowego Biuro Podróży Reklamy. Partnerami konkursu były: sieć sklepów RTV EURO AGD, Planeta.fm, Viva Polska, magazyn Hiro Free, WP.pl, Komputerswiat.pl, Merlin.pl, dziennik Metro i Społeczności.pl.

Źródło: www.BiuroPodrozyReklamy.eu

Nadesłał:

Biuro Podróży Reklamy

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl