5.10.15 wybiera arvato do obsługi swojego e-sklepu


2013-02-12
arvato Polska, lider w dziedzinie kompleksowych rozwiązań outsourcingowych - jeden z największych dostawców usług dla branży e-commerce, nawiązał współpracę z firmą KOMEX S.A., właścicielem marki 5.10.15., w zakresie obsługi logistycznej dla internetowego sklepu z odzieżą dziecięcą www.51015kids.eu.

Właściciel marki 5.10.15 istnieje na polskim rynku blisko 20 lat. Zajmuje się projektowaniem i sprzedażą ubrań, obuwia i akcesoriów dziecięcych, dostosowanych do poszczególnych faz rozwoju dziecka. Obecnie spółka dysponuje w Polsce siecią sprzedaży składającą się z ponad 200 tradycyjnych placówek. Ponadto, firma od 2 lat prowadzi sprzedaż przez Internet pod adresem www.51015kids.eu. 5.10.15. to również najszybciej rozwijająca się marka z segmentu odzieży dziecięcej.

- Rozpoczęcie sprzedaży asortymentu 5.10.15 przez sieć było naturalną konsekwencją i kolejnym krokiem w rozwoju spółki. Kanał internetowej sprzedaży i dystrybucji znacznie poszerza możliwości dotarcia do naszych klientów. W celu zapewnienia optymalnych warunków rozwoju w tak konkurencyjnej branży jak e-commerce poszukiwaliśmy doświadczonego partnera – mówi Sebastian Moleda, Dyrektor Operacyjny Komex.S.A.

W ramach obowiązującej umowy, arvato będzie obsługiwało e-sklep 5.10.15 całościowo pod kątem procesów logistycznych. Ponadto spółka będzie odpowiadać za proces płatności w ramach dostaw kurierskich. Zakończenie prac przygotowawczych i uruchomienie procesów planowane jest na początek lutego 2013 roku.

- 5.10.15 jest znaną marką, która od lat ma ugruntowaną pozycję na rynku odzieży dziecięcej. Zależy nam, by spółka mogła zachować najwyższe standardy jakości obsługi klientów także w sprzedaży internetowej. Jesteśmy przekonani, że nasza współpraca będzie satysfakcjonująca dla obu stron i że dzięki naszemu zaangażowaniu, obsługa zamówień przez internet będzie sprawna i spełniająca wysokie wymagania klienta - komentuje Przemysław Klich, Dyrektor ds. Sprzedaży w Obszarze Media, E-commerce, Programy Lojalnościowe, arvato Polska.

- Zdajemy sobie sprawę, że wraz ze wzrostem skali działania, rośnie potrzeba sprawnej obsługi złożonych procesów logistycznych i finansowych. Dzięki dotychczasowemu doświadczeniu zastosujemy najlepsze praktyki obsługi procesów logistycznych e-sklepu 5.10.15. Pozwoli to na zapewnienie optymalnego poziomu satysfakcji klientów końcowych, a tym samym naszego kontrahenta – dodaje Lidia Ratajczak-Kluck, Dyrektor Obszaru Media, E-commerce, Programy Lojalnościowe, arvato Polska.

 

Usługi logistyczne arvato dla e-commerce

arvato Polska zapewnia kompleksową obsługę logistyczną e-sklepu, co pozwala skupić się menedżerom e-commerce na kluczowych elementach ich działalności: sprzedaży, budowie marki oraz rozwoju asortymentu. Aktualnie spółka obsługuje kilkadziesiąt projektów logistycznych. Miesięcznie realizuje do 300 tysięcy zamówień B2C oraz B2B. W ramach obsługi logistycznej arvato odpowiada za kluczowe elementy całego procesu, czyli obsługę zakupową, magazynowanie, pakowanie, wysyłkę pocztową i kurierską oraz obsługę zwrotów i reklamacji.

Obsługa zakupowa obejmuje monitoring stanów magazynowych i składanie zamówień do wskazanych przez e-sklep dostawców, zgodnie z ustalonymi procedurami oraz kontrolę dostaw. Funkcja magazynowania obejmuje 3 podstawowe modele logistyczne, czyli pełne zatowarowanie, model mieszany oraz brak zatowarowania, tzw. cross dock. arvato dysponuje nowoczesną infrastrukturą logistyczną indywidualnie tworzoną pod potrzeby e-sklepu, m.in. magazyny wysokiego składowania, automatyczne wieże regałowe, półki regałowe i spływowe. Firma ponosi odpowiedzialność za ubezpieczenie towaru od wszelkiego ryzyka i zapewnia możliwość elastycznego zwiększania lub zmniejszania danej powierzchni magazynowej.

W ramach proponowanych usług, arvato odpowiada za wydruk wszelkich niezbędnych dokumentów: specyfikacji logistycznych, personalizowanych listów, dokumentów sprzedażowych (paragon/FV) oraz etykiet kurierskich. Obsługuje pełny proces pakowania, doboru kartonów, pobrania i spakowania towarów pod nadzorem systemu elektronicznego oraz przekazania paczki kurierowi lub poczcie. arvato zapewnia także gwarancję terminowości realizacji zamówień i elastyczne podejście do obsługi pików sprzedaży.

***

O arvato Polska

arvato Polska, wchodząca w skład grupy arvato AG jest częścią międzynarodowego koncernu medialnego Bertelsmann SE & Co. KGaA. Firma świadczy kompleksowe usługi outsourcingowe w zakresie zaawansowanych rozwiązań IT, korespondencji masowej (lettershop), wysyłki i dystrybucji produktów (logistyka kontraktowa), telefonicznej obsługi klientów (call/contact center i back office), prowadzenia programów lojalnościowych, specjalistycznych usług finansowych (m.in. faktoring, monitoring i windykacja należności, BPO finansowe), e-commerce, healthcare oraz zarządzania dokumentami. Przewaga konkurencyjna arvato Polska to szerokie spektrum działalności. Klienci mogą powierzyć firmie realizację kilku rodzajów usług outsourcingowych. Efekt synergii pozwala na uzyskanie oszczędności czasowych i finansowych.

arvato Polska posiada cztery oddziały Contact Center, trzy centra usługowo-logistyczne oraz jedno centrum BPO finansowego. W ośmiu lokalizacjach zatrudnia ponad 2000 pracowników..

 

O 5.10.15

5.10.15. jest jedną z największych marek projektujących i sprzedających ubranka, obuwie i akcesoria dla dzieci w Polsce. Produkty sprzedawane w sieci sklepów 5.10.15. projektowane są z myślą o dzieciach w wieku od 0 do 12 roku życia. Ubranka dla niemowląt, przedszkolaków czy uczniów szkół podstawowych można kupić w ponad 200 sklepach 5.10.15. na terenie całego kraju oraz w sklepie internetowym www.51015kids.eu. 5.10.15. to również najszybciej rozwijająca się marka z segmentu odzieży dziecięcej.

 

Dodatkowych informacji udzielają:

Małgorzata Różańska (Kurc)

Kierownik ds. PR & Marketingu

arvato Polska
tel.: +48 61 845 13 76

Nadesłał:

Małgorzata Różańska

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl