500.000 SPRZEDANYCH SZTUK PIECZYWA W ROCKOWYM SKLEPIE LIDLA – LIDL PODSUMOWUJE WOODSTOCK
Lidl już po raz szósty przygotował Rockową Wyspę na Przystanku Woodstock. Na jej terenie powstał sklep ze specjalnie przygotowanym asortymentem, a także strefa Chillout. W tym roku sprzedano blisko 500 000 sztuk pieczywa.
„Jak w poprzednich latach, największą popularnością cieszyło się chrupiące pieczywo prosto
z pieca - w tym roku sprzedaliśmy około 500 000 sztuk. Hitem Festiwalu stały się bułki kajzerki, croissanty, ciastka czekoladowe, hot-dogi i zapiekanki. Niemal wszyscy klienci sięgali także po wodę oraz owoce" - mówi Aleksandra Robaszkiewicz, PR Manager Lidl Polska oraz dodaje
„W tym roku pogoda nie rozpieszczała dlatego woodstockowicze poszukiwali u nas bluz, kurtek przeciwdeszczowych oraz długich spodni - cieszymy się, że mogliśmy zapewnić im bardziej komfortowe warunki zabawy na festiwalu".
Wygodnym rozwiązaniem, a przy okazji świetną pamiątką z XXII Przystanku Woodstock stały się ekologiczne, papierowe torby na zakupy z certyfikatem FSC, z nadrukowanym harmonogramem festiwalu. Marka przygotowała ich w tym roku ponad 160 tys. sztuk!
Festiwalowicze chętnie odwiedzali także lubianą od lat strefę Chillout Lidla. To właśnie tu mogli zacząć dzień od zajęć jogi i zjeść pożywne śniadanie w komfortowych warunkach, a po południu brali udział m.in. po raz pierwszy w historii funkcjonowania strefy w warsztatach beat boxingu, festiwalu kolorów oraz turnieju w piłkarzyki. Za każde wydane 30 zł w Rock Shopie Lidla klienci otrzymywali aromatyczną kawę lub orzeźwiającą lemoniadę, przygotowaną z soczystych cytryn z Ryneczku Lidla.
Nadesłał:
informacje_ms
|