7 Days Challenge 2010
W ramach turnieju koszykówki ulicznej Shoot Out, rozegranego w niedzielę 27 czerwca w Warszawie, odbył się konkurs 7 Days Challenge. Pierwszą edycję sportowych zmagań zorganizowała Akademia Sportu.
Amatorzy streetballa z całej Polski opanowali boiska XVII LO im. Jana Zamoyskiego w Warszawie podczas turnieju Shoot Out.
Na liście startowej znalazło się 260 zawodników z 65 drużyn. Na dobry początek każda drużyna otrzymała od organizatorów specjalne zestawy startowe, w których znalazły się m.in. rogaliki 7 Days Max. Zespoły składały się z trzech graczy oraz jednego rezerwowego.
Walka toczyła się w trzech kategoriach: Open (40 zgłoszonych drużyn), Junior (23 drużyny) i Girls Only (2 drużyny). Trzy najlepsze zespoły z poszczególnych kategorii otrzymały puchary i medale od prezydenta Warszawy oraz nagrody rzeczowe od sponsorów. W trakcie turnieju rozegrano 7 Days Challenge, w skład którego wchodził konkurs wsadów. Ta część imprezy spotkała się z dużym zainteresowaniem widzów. W emocjonującym finale zwyciężył Emil Olszewski znany jako „Slash". Drugą częścią 7 Days Challenge był konkurs Big Shot, czyli rzut z połowy boiska, do którego zgłosiło się 50 zawodników. Już drugi z nich, Szymon Złomańczuk, trafił zwycięski rzut z połowy boiska.
Znakomitą atmosferę imprezy zapewnił DJ serwujący muzykę na żywo oraz prowadzący - Bartek Nowosielski, aktor oraz wielki fan koszykówki z Łodzi. Partnerzy turnieju: UM Warszawa, PZKosz, UKSW, ZTM, Koleje Mazowieckie, Fundacja Marcina Gortata MG13, You Think - park pomysłów, WNBA, UNBA, KNBA, Sport and Fun, Stowarzyszenie Opus Humanum, Wielkie Joł.
Sponsorzy turnieju: 7 Days, Noodle w Pudle, JBL, Oshee, MVP32, Multikino, MDR Team, Panorama, Baza Nurkowa Czarna Perła, Soundcraft, Speak Up, Decathlon. Patroni medialni: Radio Eska, Magazyn MVP, Portal dla studenta.pl, Probasket.pl, Zawsze Po Pierwsze, Speedballin.pl. 7 Days Max jest produkowany przez Chipita Poland. Firma wprowadziła produkt na polski rynek w 2009 r. Rogalik występuje w trzech wariantach, z nadzieniami o smakach: wanilii, kakao oraz spumante (szampana).
Chipita Poland działa w Polsce od 1999 roku. Firma ma nowoczesną piekarnię w Tomaszowie Mazowieckim, zatrudnia 600 osób. Główne marki to 7Days i Chipicao, których produkty można kupić w sklepach detalicznych oraz supermarketach i hipermarketach w całej Polsce. Kontakt dla mediów Kinga Karelus
Agencja 21
tel. +48 22 511 13 84
E-mail: kinga.karelus@agencja21.pl
Nadesłał:
agencja21
|