7 edycja kampanii DOTYKAM WYGRYWAM
W październiku br. już po raz siódmy odbędzie się akcja charytatywna DOTYKAM=WYGRYWAM. To ważny społecznie projekt łączący w sobie aspekt prozdrowotny, edukacyjny i ekologiczny.
Głównym jego celem jest promocja profilaktyki raka piersi poprzez regularne samobadanie piersi i noszenie dobrze dobranego biustonosza. Akcja wesprze też finansowo stowarzyszenie Polskie Amazonki Ruch Społeczny. Każdy kto w jej trakcie odda swój stary, znoszony, czy źle dopasowany biustonosz do recyklingu, tym samym zasili konto stowarzyszenia. Cel to zebranie 1 tony staników i uzyskanie kwoty 20 000 zł dla Amazonek. Do akcji włączyły się także gwiazdy. Jej pomysłodawczynią jest Izabela Sakutova, międzynarodowa ekspertka brafittingu i lingerie styling, organizująca kampanię z marką Panache.
Rak piersi w Polsce jest na pierwszym miejscu wśród nowotworów u kobiet. Z danych Krajowego Rejestru Nowotworów wynika, iż co roku chorobę tą diagnozuje się u około 18 tys. kobiet, z czego ponad 5 tys. umiera. Dlaczego? Pierwszym powodem jest zbyt późne wykrycie nowotworu.Choroba wykryta we wczesnym etapie jest niemal w 100 proc. wyleczalna. Według specjalistów najlepszym sposobem na wczesne wykrycie nowotworu jest dokładne poznanie własnych piersi i comiesięczne samobadanie. Niestety poprawnie i regularnie wykonuje jedynie 2-3 proc. kobiet!
Oczywiście przyczyn powstawania zmian może być wiele, ale osoby z predyspozycjami (np. uwarunkowania genetyczne) poprzez codzienne noszenie nieodpowiedniego stanika mogą nieświadomie potęgować lub przyśpieszyć pojawianie się zmian. Uciskające zbyt małą miseczką i fiszbiną biustonosze mogą blokować swobodny przepływ limfy, przez co tworzą się blokady, uniemożliwiające odprowadzenie toksyn, kumulujących się w formie cyst czy guzów.
Dlatego właśnie akcja DOTYKAM=WYGRYWAM edukuje kobiety w temacie regularnego samobadania piersi oraz zachęca do zmiany wysłużonego stanika na nowy, prawidłowo dopasowany. Oddając stary biustonosz do reCYClinguzrobimy porządek w garderobie, zadbamy o przyszłość naszej planety, a także wesprzemy Amazonki, gdyż partner kampanii, firma 3R Recycling Solutions, za każdą oddaną sztukę zapłaci 1,22zł. Cel to zebranie 1 tony staników i uzyskanie kwoty 20 000zł dla amazonek. Zrób więc generalne porządki w twojej bieliźniarce i wesprzyj tą ważną akcję.
Sklepy biorące udział w akcji, której współorganizatorem jest bieliźniana marka Panache, oferująca szerokie spektrum rozmiarów biustonoszy, dla zachęty do podejmowania przez kobiety prozdrowotnych i ekologicznych działań, każdej klientce oddającej stanik przekażą bon o wartości 20 zł na zakup nowego oraz zaoferują ekspercką poradę profesjonalnej brafitterki. Biustonosze wyrzucać będziemy przez cały październik do specjalnie przygotowanych pojemników ustawionych w salonach z bielizną, oznaczonych logiem kampanii DOTYKAM = WYGRYWAM.
„Działając w branży bieliźnianej, która jest tak blisko związana z kobiecymi piersiami, uważam za swój obowiązek popularyzowanie i podnoszenie świadomości kobiet w temacie dbania o zdrowie piersi. Dlatego nieprzerwanie od 7 lat organizuję właśnie akcję DOTYKAM=WYGRYWAM.” – tłumaczy swój zapał pomysłodawczyni kampanii Izabela Sakutova, międzynarodowy ekspert brafittingu i lingerie styling. - „W tym roku dodatkowo został stworzony oryginalny gadżet kampanii, jakim jest BRAplannerz pożytecznymi informacjami na temat samobadania i brafittingu oraz zdjęciami Ambasadorek, które aktywnie włączyły się w promocję projektu.” – dodaje na koniec.
W gronie Ambasadorek DOTYKAM= WYGRYWAM znalazły się gwiazdy i kobiety biznesu:Beata Sadowska, Daria Widawska, Elżbieta Romanowska, Aleksandra Kisio, Ilona Felicjańska, Paulina Smaszcz-Kurzajewska, Karolina Szostak, Lidia Kalita, Lidia Popiel, Marzena Rogalska, Anna Iberszer, Anna Gzyra-Augustynowicz, Aleksandra Mikołajczyk, Olga Kozierowska, a także influencerki: siostry ADiHD, Anna Dziedzic Fit Mom, Mum Me, Ash Plum Plum oraz Paula Perez.
Oprawę graficzną BRAplannera przygotowała znana wszystkim wielbicielkom ciętego dowcipu rysunkowego Magda Danaji jej Porysunki, a zdjęcia wykonała Karolina Chabel-Williams i Piotr Harwas.
Akcja rozpocznie się 1. października i potrwa do końca miesiąca. Udział w niej weźmie ponad 150 sklepów z bielizną w całej Polsce.
Więcej informacji na temat kampanii oraz adresy sklepów z bielizną Panache, które biorą w niej udział znajdują się na www.dotykamwygrywam.pl.
Nadesłał:
patrycja@bwpr.pl
|