AASTRA wprowadza na rynek nowe modele telefonów SIP
Dwa nowe, bogate w funkcje produkty klasy podstawowej wzbogacają jedną z najbardziej kompleksowych ofert telefonów IP w branży
Aastra, jedna z czołowych firm na rynku rozwiązań komunikacyjnych dla przedsiębiorstw poszerza ofertę biurkowych i bezprzewodowych telefonów SIP o dwa nowe modele. Modele telefonów SIP 6730i i 6731i zostały zaprojektowane z myślą o zapewnieniu zaawansowanych funkcji i najwyższych parametrów klasy korporacyjnej, które cechują zazwyczaj produkty z wyższej półki cenowej. Telefony te wyposażone są w zaawansowane, oparte na otwartych standardach oprogramowanie, jakie można znaleźć we wszystkich telefonach Aastry SIP serii 67xi pomimo, że formalnie należą one do podstawowej serii 5xi.
Nowe modele telefonów SIP mogą obsługiwać nawet 6 linii, a ponadto oferują wyświetlanie połączeń, pełnodupleksowy tryb głośnomówiący ze znakomitą jakością głosu, interkom, funkcje pagera i automatycznej sekretarki, a także możliwości przeglądarki XML. Telefony te doskonale sprawdzają się w małych oraz rozbudowanych środowiskach biznesowych, jak również w prywatnych domach. Telefon 6731i to bezkonkurencyjny na rynku model, który łączy w sobie atrakcyjną cenę, duże możliwości i niewielkie rozmiary. Produkt ten obsługuje technologię Power Over Ethernet (POE), posiada liczne zabezpieczenia oraz jest wyposażony w wiele zaawansowanych funkcji. „Jesteśmy przekonani, że w dzisiejszej sytuacji gospodarczej te nowe, ekonomiczne modele telefonów SIP zostaną dobrze przyjęte przez odbiorców” - powiedział Frederic Boone, Dyrektor Generalny Aastra w Europie Środkowej i Południowo-Wschodniej.
„Aastra dysponuje jedną z najbardziej kompleksowych ofert biurkowych telefonów SIP, co pokazuje niesłabnące zaangażowanie firmy
we wdrażanie otwartych standardów. Systematycznie wzbogacamy swoją ofertę, wprowadzając na rynek nowe modele”. Aastra dba o zgodność operacyjną swoich produktów z różnymi rozwiązaniami dostępnymi na rynku tak, aby stanowiły one atrakcyjną ofertę dla klientów z sektora małych i średnich firm oraz dużych przedsiębiorstw. Modele 6730i i 6731i - podobnie jak wszystkie telefony Aastry z serii 67xi - zostały zaprojektowane z myślą o zagwarantowaniu możliwości integracji i łatwego wdrażania ze wszystkimi systemami IP firmy Aastra, a także z innymi certyfikowanymi rozwiązaniami. Wśród nich są produkty firm Broadsoft, Metaswitch i Nortel oraz rozwiązania
z oprogramowaniem Asterisk Business Edition firmy Digium. Dwa nowe telefony są wyposażone w zaawansowaną przeglądarkę XML, która daje dostęp do niestandardowych usług oraz aplikacji zwiększających wydajność. Dzięki dostępowi do Internetu funkcja ta może zapewnić np. bezpośredni dostęp z poziomu wyświetlacza telefonu do kanałów informacyjnych RSS. Przeglądarka XML może również zaoferować nieograniczone możliwości tworzenia niestandardowych menu czy specyficznych funkcji dla organizatora konferencji, a nawet aplikacji czy katalogów. Zarówno model 6730i jaki i 6731i są już w sprzedaży i tak jak pozostałe modele serii 67xi dostępne są z menu w języku polskim. Więcej informacji na temat tych oraz innych modeli z serii 67xi można znaleźć pod adresem www.aastra.com.
O Aastra Polska
Aastra Polska jest polską częścią firmy Aastra Technologies Limited (zwanej w skrócie Aastra), globalnego dostawcy rozwiązań z zakresu komunikacji dla przedsiębiorstw. Z siedzibą w Concord w kanadyjskim stanie Ontario Aastra rozwija i dostarcza innowacyjne produkty i aplikacje komunikacyjne dla biznesu. Aastra jest obecna na całym świecie – zainstalowała ponad 50 milionów linii i jest pośrednio lub bezpośrednio obecna w ponad 100 krajach. Aastra w całości i wyłącznie zajmuje się rozwiązaniami z zakresu komunikacji dla przedsiębiorstw i ma jedną z najbardziej kompleksowych ofert na rynku rozwiązań zunifikowanej komunikacji, szytych na miarę potrzeb klientów. Wśród oferowanych przez Aastrę produktów znajdują się bogate w funkcje centrale telefoniczne dla małych i średnich przedsiębiorstw oraz ich skalowalne wersje dla bardzo dużych przedsiębiorstw, rozwiązania zintegrowania systemów mobilnych, call center oraz szeroki wybór terminali. Dzięki wykorzystywaniu otwartych standardów Aastra pozwala przedsiębiorstwom na wydajniejszą komunikację i współpracę. Więcej informacji o firmie Aastra oraz jej ofercie znajduje się na stronie http://www.aastra.com
Kontakt w Polsce:
Tomasz Lodziński Sales Director Aastra Technologies Warsaw Financial Centre Ul. Emilii Plater 53, 11 piętro 00-113 Warszawa tomasz.lodzinski@aastra.com Tel. +48 22 528 66 74
Kontakt dla prasy: Monday PR Magdalena Skarżyńska Tel. +48 22 48 78 421 magdalena.skarzynska@mondaypr.pl
Nadesłał:
Mondaypr
|