Action S.A. Innowatorem w dziedzinie IT, TELKOM
ACTION S.A. otrzymała nagrodę Innowator Wprost 2014 w segmencie IT/Telekom. Spółkę doceniono za nowoczesne rozwiązania z zakresu logistyki i technologii magazynowej.
23 października b.r. na uroczystej gali w hotelu Intercontinental wręczono Innowatory Wprost 2014, które powędrowały do 16 firm odnoszących sukcesy w najbardziej dynamicznych sektorach polskiej gospodarki. Action S.A. reprezentował Edward Wojtysiak, wiceprezes Zarządu.
- Od lat spółka ACTION jest znana z nowoczesnych technologii. Magazyn w podwarszawskim Zamieniu powstał w 2006 r. Od tego czasu udało nam się wdrożyć innowacyjne technologie magazynowe oraz logistyczne w zakresie w pełni zautomatyzowanego procesu zatowarowania magazynu dystrybucyjnego. Zastosowanie tych innowacji oraz rozbudowane zaplecze własnych analityków magazynowych, zapewniają nam płynną i kompleksową obsługę wszystkich rodzajów zamówień oraz całości procesów magazynowych, a także możliwość błyskawicznej reakcji na zmieniające się potrzeby klientów. Magazyn ACTION tworzy wydajny ekosystem logistyczny, umożliwiający wysyłkę 100 000 paczek dziennie, które docierają w ciągu 24 h do klientów z Polski i Europy oraz w ciągu 48 h do klientów z najodleglejszych zakątków świata. Innowator Wprost 2014 to dla nas sygnał, że inwestycje i nadzieje jakie pokładamy w tworzeniu innowacyjności w segmencie IT/Telekom to dobra i prosta droga do sukcesu - powiedział Edward Wojtysiak, wiceprezes Zarządu Action S.A.
Tygodnik „Wprost” już po raz czwarty rozdał nagrody przedsiębiorstwom, które w swojej działalności inwestują w innowacyjne rozwiązania. Do walki o prestiżowe wyróżnienie stanęło 39 przedsiębiorstw nominowanych w ośmiu różnych kategoriach stanowiących najważniejsze segmenty polskiej gospodarki, kluczowe dla jej sukcesywnego rozwoju. Prócz IT/Telekom były to także farmacja, energetyka, przemysł, budownictwo, finanse, nauka oraz usługi.
Firmy nominowane do tegorocznych Innowatorów Wprost wyłoniono dzięki autonomicznemu badaniu Innovation Research 2014 przeprowadzonemu wśród 500 największych polskich przedsiębiorstw oraz kilku tysięcy mniejszych firm, które działają w najbardziej przyszłościowych segmentach polskiej gospodarki. Kierowane do nich pytania dotyczyły m.in. procentu zysków przeznaczanych na innowacje oraz otwartości na współpracę z ośrodkami naukowymi.