ACTION S.A. zrealizował wysyłkę Wiedźmina 2: Zabójcy Królów
W ciągu zaledwie kilku majowych dni ponad 9 400 pudełek kolekcjonerskiej wersji kultowej gry komputerowej Wiedźmin 2: Zabójcy Królów oraz niemal drugie tyle wersji Premium opuściło magazyn ACTION S.A. Musiały trafić na czas do klientów sklepu gram.pl.
Codziennie przekonujemy się, że decyzja o procesie modernizacji magazynu była słuszna. Dzięki niej jesteśmy w stanie realizować więcej zamówień w tym samym czasie i przy zachowaniu tego samego poziomu zatrudnienia. Zamówienia obsługiwane są płynnie a produkty trafiają do pożądanego odbiorcy. Szybkość dostawy zamówienia do klienta jest szczególnie ważna w e-biznesie. Klient chce otrzymać produkt jak najszybciej. Potrafimy dostarczyć przesyłkę w każde miejsce w Polsce w ciągu 48 godzin. To nasza przewaga, która sprawia, że jesteśmy idealnym partnerem dla działających
w Internecie sklepów – mówi Piotr Bieliński, Prezes Zarządu ACTION S.A. – czołowego dystrybutora
i producenta sprzętu IT
Dynamiczny rozwój Action S.A. i towarzyszący mu wzrost udziału internetowego kanału w ogólnym wolumenie sprzedaży skłonił zarząd spółki do inwestycji w logistkę. Sprawny i wydajny magazyn zlokalizowany w Zamieniu pod Warszawą pełni rolę strategiczną również ze względu na możliwość świadczenia usług logistycznych dla spółek zależnych i zewnętrznych partnerów biznesowych. Wśród nich są m.in. sklepy internetowe takie jak gram.pl czy sferis.pl a także komputerswiat.pl, elektroda.pl czy sklep.swiatobrazu.pl. Zaplecze magazynowe, którym dysponuje ACTION wraz z wiedzą na temat obsługi e-zamówień umożliwia sukces partnerskich sklepów internetowych. Przykładem jest ostatnia wysyłka gry komputerowej Wiedźmin 2: Zabójcy Królów.
Jesteśmy zbudowani tym co w ostatnim czasie stało się udziałem portalu gram.pl. Powierzono nam przedsprzedaż rekordowej ilości egzemplarzy kolekcjonerskiej wersji gry komputerowej Wiedźmin 2: Zabójcy Królów. Jak dotąd żaden polski e-sklep nie stanął przed wyzwaniem sprzedaży 10 tysięcy sztuk kolekcjonerki. Dziś, chwilę po premierze mogę odetchnąć z ulgą. Swoich nabywców znalazła nie tylko całość kolekcjonerki, internauci sięgnęli po drugie 10 tysięcy pudełek wersji Premium. Te wyniki przeszły najśmielsze oczekiwania. Skala zamówienia i gwarantowane terminy realizacji wymagały od nas działania, z którym zetknęło się niewiele e-sklepów, a może nawet żaden. Na wywiązanie się
z zamówienia tak dużej liczby jednego produktu mieliśmy tylko 2 dni. Dodatkowym utrudnieniem był fakt, że pierwsze numerowane 1000 sztuk miało trafić do kolekcjonerów na podstawie kolejności składania zamówień. Cała operacja logistyczna zakończyła się powodzeniem dzięki, temu że właścicielem gram.pl jest Action SA. Większość zamówienia zrealizowano automatycznie co dobrze ilustruje ten film: http://www.youtube.com/watch?v=UOPe60H1llc .
– komentuje Wiktor Cegła dyrektor zarządzający portalu gram.pl , i dodaje:
Funkcjonujemy w tej samej rzeczywistości, w której odbywają się aukcje, wymiana gier, piractwo, sprzedaż cyfrowa, działają zagraniczne sklepy ale bronimy się, ponieważ możemy zaoferować klientowi znacznie więcej niż niską cenę. Szacunek odbiorców zdobyliśmy dzięki jakości obsługi, różnorodności oferty, szybkiej wysyłce, punktom odbioru osobistego, niezawodności. To nasz kapitał.
ACTION konsekwentnie rozwija sieć internetowej sprzedaży w celu dywersyfikacje źródeł przychodu. Kanały dystrybucji elektronicznej zyskują na znaczeniu w opinii całego rynku.
***
O ACTION S.A.:
ACTION S.A. jest jednym z największych dystrybutorów sprzętu IT, RTV/AGD w Polsce.
Od 2006 r. Spółka jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. ACTION dystrybuuje produkty największych dostawców na świecie, jest również producentem sprzętu IT, biurowego i materiałów eksploatacyjnych pod własnymi markami Actina, ActiveJet i Actis. Klientami ACTION S.A. są sprzedawcy detaliczni oraz odbiorcy korporacyjni. Więcej informacji na: www.action.pl