ActiveJet Team pełen emocji w Tour de Pologne
Mentalną i fizyczną siłę w najważniejszym wyścigu w Polsce i jedynym World Tourowym w Europie Środkowo-Wschodniej zaprezentowało dwóch zawodników ActiveJet Team. Paweł Franczak i Konrad Dąbkowski to zawodnicy wspierani przez ActiveJet, jedną z najbardziej popularnych marek w branży tusżów i tonerów.
71. edycja Tour de Pologne rozpoczęła się 3 sierpnia w Gdańsku. Przez następnych kilka dni,
w barwach reprezentacji Polski, kolarska grupa wspierana przez ActiveJet dzielnie kończyła kolejne etapy – w Bydgoszczy, Warszawie, Rzeszowie, następnie Katowicach, Strbskie Pleso i Bukowinie Tatrzańskiej. Całość wyścigu zakończyła się 9 sierpnia w Krakowie, a zwycięzcą został Rafał Majka.
Konrad Dąbkowski podczas III etapu z Kielc do Rzeszowa otarł się o pierwszą „10”. Ostatecznie zajął 12. miejsce. Ten fragment wyścigu był również popisem Pawła Franczaka. Wicemistrz Polski uciekał przez większość dnia, aby zostać złapanym dopiero na finałowych kilometrach. Jego zaangażowanie
i determinację docenili sędziowie, którzy uznali tego dnia Franczaka za najbardziej walecznego zawodnika, dzięki czemu został udekorowany na podium, w błysku fleszy i kamer przed ogromną rzeszą kibiców.
Podobnie jak w poprzednich latach kolarze przekroczyli granice Polski, tym razem ze Słowacją. Meta V etapu zlokalizowana była w Strbskie Pleso, natomiast start kolejnego już w Bukowinie Tatrzańskiej. Tam jak zawsze można było liczyć na Prezesa Action S.A., Piotra Bielińskiego, który również osiągnął sukces, wygrywając I Mistrzostwa Polski Rynku Kapitałowego, które odbyły się w ramach Tour de Pologne Amatorów. Na kolarzy amatorów czekała profesjonalnie przygotowana trasa, którą kilka godzin później pokonał peleton, pamiątkowe medale i niezapomniana dawka adrenaliny.
W imprezie udział wziął również Zbigniew Bródka, złoty medalista w łyżwiarstwie szybkim z igrzysk olimpijskich w Soczi.
Tour de Pologne należący do jednych z bardziej prestiżowych wydarzeń w Polsce, co roku wspierane jest przez wiele instytucji i firm, a na trasie dla kibiców przygotowywanych jest cały szereg atrakcji.
- ActiveJet podczas Tour de Pologne, to nie tylko zawodnicy. Przez cały wyścig towarzyszył sportowcom autobus wraz z hostessami, które obdarowywały kibiców licznymi gadżetami. Przygotowana akcja marketingowa odniosła duży sukces, autokar można było zwiedzać i śledzić transmisję live etapów. Cieszyliśmy się ogromnym zainteresowaniem – powiedziała Ewelina Woldan-Nowak, Kierownik ds. Marketingu Marki Action S.A.
ActiveJet wykorzystując pionierski potencjał marketingu sportowego skupia się obecnie na własnej zawodowej drużynie ActiveJet Team. W latach 2012-2013 marka widoczna była jako główny sponsor klubu piłkarskiego Legia Warszawa. Obecnie, dzięki zaangażowaniu Piotra Bielińskiego – Prezesa Zarządu, jest sponsorem tytularnym nowopowstałej zawodowej szosowej grupy kolarskiej.
Dziś ActiveJet Team podróżuje z logo na własnych koszulkach, jeździ w prestiżowych międzynarodowych imprezach, transmitowanych w stacjach telewizyjnych na całym świecie i buduje rozpoznawalność brandu.
***
Marka ActiveJet należy do notowanej od 2006 r. na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie spółki ACTION SA - jednego z największych dystrybutorów sprzętu komputerowego w Polsce, obecnego na rynku od ponad 20 lat. Z raportu przygotowanego przez PART IT Reseller ActiveJet to najpopularniejsza marka alternatywnych atramentów i tonerów w Polsce (wyniki badań przeprowadzonych w latach 2012-2013). Swoją renomę zdobyła właśnie głównie dzięki znakomitej jakości tuszy i tonerów oraz pozostałym materiałom eksploatacyjnym i biurowym, jakie wprowadziła na polskim rynku. Produkty ActiveJet zwyciężyły w wielu testach jakości przeprowadzanych przez niezależne laboratoria oraz uzyskały liczne certyfikaty, m.in. GRCI, IPL RIT (Imaging Products Laboratory). Materiały alternatywne do urządzeń drukujących marki ActiveJet posiadają certyfikaty jakości ISO 9001:2008 i ISO 14001:2004 wydane przez BSI Group Polska oraz certyfikat zgodności M+T wydany przez TÜV Rheinland Polska. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom rynku gama produktowa uległa rozszerzeniu na nowe grupy ActiveJet Energy i Akcesoria. ActiveJet Energy ma w swojej ofercie zarówno świetlówki energooszczędne, jak i LEDowe – alternatywne dla tradycyjnych żarówek źródła światła.
Przyznane tytuły ActiveJet w prestiżowych konkursach za najwyższą światową jakość:
2014 – Lider Dekady, Złoty AS IT, Konsumencki Lider Jakości, Laur Konsumenta
2013 – Złoty Laur Klienta, Top Marka, Złoty AS IT, Studencka Marka Roku, I miejsce w teście alternatywnych tuszów miesięcznika PC World
2012 – Konsumencki Lider Jakości, Złoty Laur Klienta, Top Marka, I miejsce w teście alternatywnych tuszów miesięcznika PC World, Srebrny Laur Klienta jako wyróżnienie dla materiałów oświetleniowych ActiveJet
2011 – Złoty Laur Klienta, Top Marka, Polska Jakość
2010 – Złoty Laur Klienta
2009 – Jakość Roku, Złoty Laur Klienta
2008 – Jakość Roku
2007 – Jakość Roku, Lider Marki
Więcej informacji na: www.activejet.pl