Ad4Mass szokuje reklamą


Ad4Mass szokuje reklamą
2010-07-19
System reklamy internetowej Ad4Mass.pl postawił na niekonwencjonalną reklamę. Wyraziste hasło reklamowe i dwuznaczne skojarzenia mają zwrócić uwagę lipcową promocję serwisu, polegającą na całkowitej rezygnacji z pobierania prowizji od klientów.

„Jako osoby związane z branżą reklamową dobrze wiemy, że nijakie i zwyczajne reklamy przechodzą bez echa i nie przynoszą zamierzonych skutków. Dlatego też postanowiliśmy przygotować kontrowersyjną kreację, obok której z całą pewnością nikt nie przejdzie obojętnie". - wyjaśnia Piotr Kasprzycki, twórca systemu reklamy internetowej Ad4Mass.pl.

Graficzna reklama, przygotowana w technologii flash, będzie emitowana przez Google Adwords na wybranych witrynach sieci partnerskiej Google od 8 lipca przez co najmniej trzy tygodnie. Ma ona zachęcić do skorzystania z lipcowej promocji Ad4Mass.

Przez cały miesiąc Ad4Mass rezygnuje całkowicie z pobierania swojej prowizji, a to w rezultacie oznacza, że ceny oferowanych reklam mogą być niższe nawet o 30 proc. Celem działań jest ożywienie rynku reklamy, który w trzecim kwartale każdego roku, regularnie notuje znaczące spadki. Hasłem kampanii jest zwrot „Pociągniemy Twój interes", który ma przykuć uwagę odbiorcy reklamy i zachęcić do jej dalszego obejrzenia.

„Jesteśmy pewni, że jeśli tylko ktoś zobaczy naszą reklamę to obejrzy ją do samego końca, a tym samym dowie się o 100 procentowym rabacie na prowizję, który oferujemy w lipcu" - wyjaśnia Piotr Kasprzycki.

Nadesłał:

klok

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl