Agata Meble debiutuje crossmediową kampanią wizerunkową
Rozpoczęła się pierwsza crossmediowa kampania wizerunkowa polskiej sieci salonów AGATA MEBLE obejmująca wszystkie kanały komunikacji.
Kampania pod hasłem „AGATA MEBLE. I jesteś w domu!" obejmie działania w telewizji, Internecie, radiu, prasie oraz w przestrzeni OOH. Za realizację przedsięwzięcia odpowiada dom mediowy Infinity Media i agencja SpinHouse.
Kampanią „I jesteś w domu" chcemy zwrócić uwagę klienta, że oferta salonów AGATA MEBLE obejmuje coś więcej, niż tylko meble. Znajdują się w niej również gotowe pomysły na zaaranżowanie przestrzeni domowej, projektowanie kuchni, biura, a także artykuły dekoracyjne i artykuły gospodarstwa domowego - mówi Izabela Zięba-Praszkiewicz, Dyrektor ds. Marketingu AGATA MEBLE. Celem kampanii jest dodatkowo odmłodzenie i ocieplenie wizerunku marki, a także pozyskanie młodszych konsumentów.
Przez miesiąc na antenie stacji TVN, TVN Style, TVN7, TVP3, a także na kanałach z pakietu At Media wyemitowane zostaną dwa 30-sekundowe spoty. Naszym wyzwaniem było trafienie z przekazem do młodszych osób w niekonwencjonalny dla branży sposób. Spot telewizyjny utrzymany jest w konwencji nowoczesnego kobiecego serialu, a scenariusz skrywa intrygę z przymrużeniem oka" -mówi Dorota Zielonka z agencji SpinHouse, odpowiedzialna za realizację strategii wizerunkowej dla AGATA MEBLE. W spocie nie zabrakło również ujęć z przestrzeni salonów, co jest istotne z punktu widzenia firmy, która po raz pierwszy na tak szeroką skalę walczy o wizerunek nowoczesnej marki.
Bardzo ważne jest dla nas aranżowanie przestrzeni sklepowej w taki sposób, aby klient mógł poczuć się jak w domu - podkreśla Izabela Zięba-Praszkiewicz. Na przytulny domowy charakter przekazu stawiają również twórcy kreacji. Nigdzie nie czujemy się tak komfortowo, jak w domu, dlatego też zależało nam na tym, aby w kreacji przenieść odrobinę domowej atmosfery w przestrzeń salonów AGATY MEBLE - podsumowuje Dorota Zielonka. Kreacja, która obejmuje, Internet, siatki na salonach, wielki format na terenie całej Polski, a w późniejszym okresie także prasę pokazuje osoby w różnym wieku podczas domowych czynności w przestrzeni sklepów.
Kampanię wesprą spoty radiowe, które od 24 marca będzie można usłyszeć m.in. w Radiu Zet, PR 3 Polskiego Radia, Radiu Złote Przeboje, Radiu Eska.
Planowaniem oraz zakupem wszystkich mediów w ramach kampanii zajmuje się dom mediowy Infinity Media. Za zaprojektowanie oraz realizację linii kreatywnej kampanii „AGATA MEBLE. I jesteś w domu!" odpowiada agencja SpinHouse. Pierwsza odsłona kampanii potrwa do połowy kwietnia z możliwością przedłużenia.