Agencja Estoria rozpoczęła działania Social Media


Agencja Estoria rozpoczęła działania Social Media
2010-08-12
Agencja Public Relations Estoria uruchomiła nowy dział Social Media. W ramach działań, agencja tworzy i administruje profile firmowe na popularnym portalu społecznościowym Facebook, współpracuje z blogerami, przygotowuje kampanie buzzmarketingowe i virale.

Działania skierowane do społeczności internetowych agencja rekomenduje obecnie wszystkim swoim klientom.

Już od roku agencja Estoria skutecznie prowadzi działania na rzecz zwiększenia rozpoznawalności produktów firmy De'Longhi oraz marki Kenwood na rynku polskim. Współpraca obejmuje kompleksową obsługę prasową w Internecie oraz w prasie tradycyjnej. W zakresie obowiązków jest też opieka nad stronami internetowymi: www.delonghi.pl oraz www.kenwood.pl, zarówno pod względem treści, jak też kreacji graficznych. Agencja Estoria czuwa nad budowaniem pozytywnego i zgodnego z polityką firmy wizerunku obu marek.

Do innych ważnych klientów agencji należy sieć sklepów Leroy Merlin, współpraca obejmuje tworzenie projektów graficznych. Estoria obsługuje także serwisy oponiarskie Driver Polska oraz firmy takie, jak: Pirelli Polska, Daimler Fleet Management, Sieć Przedszkoli Niepublicznych - Akademia Uśmiechu.

Więcej informacji na stronie www.estoria.pl

Nadesłał:

Agencja Marketingowa Estoria.pl
http://estoria.pl/

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl