Agencja GoldenSubmarine dla marki Big Star
Wystartowała strona internetowa promująca kolekcję odzieży marki Big Star - wiosna-lato 2009. Jej twórcą jest agencja interaktywna GoldenSubmarine. Celem strony jest przybliżenie klientom najnowszych propozycji firmy odzieżowej na nadchodzący sezon.
Prezentacja strojów oraz akcesoriów z wchodzącej na rynek kolekcji ma charakter multimedialny.
Animacja na stronie głównej zabiera użytkownika w podróż na Ibizę, gdzie może wcielić się w rolę fotografa-paparazzi śledzącego gwiazdę - Dodę, która spędza tam wakacje. Do prezentacji zdjęć image'owych zastosowano ciekawy mechanizm. Użytkownik ogląda je przez teleobiektyw aparatu fotograficznego i klikając - co sprawia wrażenie robienia zdjęcia - sam decyduje o tym, jaki fragment tego zdjęcia chce zobaczyć. Po zrobieniu wszystkich zdjęć, użytkownik może pobrać katalog przypominający tabloid. Atrakcyjnym dodatkiem do zdjęć z Ibizy jest making off, czyli materiał filmowy z planu zdjęciowego nowej kolekcji. Aby lepiej oddać klimat Ibizy, w serwisie zadbano również o odpowiednią muzykę: na żywo gra lokalne radio - IbizaSonica.
Propozycje odzieżowe na nadchodzący sezon zostały zaprezentowane w trzech zakładkach - „Kolekcja", „Jeans" oraz „Akcesoria". Każda z nich zawiera męską i damską linię produktów na nadchodzący sezon. Kadrowane zdjęcia strojów w kilku ujęciach oraz możliwość powiększania zdjęć, to tylko kilka zabiegów zastosowanych do uatrakcyjnienia prezentacji „Kolekcji". W zakładce „Jeans" - wybierając odpowiedni przycisk - każde z prezentowanych na modelach spodni można obejrzeć na tle zachodu słońca lub też na tle nieba nocą - co ciekawe, wraz z rzeczywistą zmianą pory dnia, tło zmienia się automatycznie. Mechanizm pozwala również odwrócić postać i obejrzeć tył prezentowanych produktów jeansowych.
Do wyszukiwania sklepów Big Star wykorzystano mechanizm lokalizacji Google Maps. Pozwala to na dokładne odzwierciedlenie umiejscowienia sklepu w danym mieście. Użytkownik ma możliwość znalezienia dokładnego dojazdu do każdego sklepu w Polsce i w Europie.
Serwis został przygotowany w trzech wersjach językowych: polskiej, angielskiej i rosyjskiej.
„Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z agencją GoldenSubmarine, która sprostała niełatwemu zadaniu stworzenia ciekawego serwisu, o przyjemnym, wakacyjnym klimacie, z przyjazną nawigacją i miłą dla ucha muzyką. Cały serwis sprawia, że internauta może z przyjemnością poznać nową kolekcję, dokonać zakupów on-line, czy znaleźć drogę do najbliższego sklepu" - stwierdził Rafał Białek - odpowiedzialny za projekt ze strony Big Star Limited.
www.bigstar.pl
www.goldensubmarine.com
GoldenSubmarine (www.goldensubmarine.com ) jest jedną z największych polskich agencji interaktywnych.
Strategiczne myślenie o marce w internecie, w połączeniu z wieloletnim marketingowym doświadczeniem, stanowi wyznacznik siły i potencjału agencji. Klientami GoldenSubmarine są miedzy innymi: Amica, Audi, Big Star, EMI Music, Fortis Bank, Grupa Kolastyna, InterRisk, Media Markt, Orkla Foods, Porsche, Saturn Polska, Shell, Skoda Auto Polska, Volkswagen, Vision Express, Warbud, WSiP.
Ponadto agencja ściśle współpracuje z siostrzanymi firmami: datacenter beyond.pl oraz Gamesnet.pl - platformą advergamingową.
Nadesłał:
ap
|