Agencja interaktywna Result Media dla dewelopera Victoria Dom
Na przestrzeni kilku ostatnich lat Internet stał się kluczowym kanałem dotarcia do potencjalnych klientów rynku deweloperskiego. Dzisiejszy marketing jest oparty o szczegółowe analizy i strategię, dzięki którym komunikacja precyzyjnie trafia do konkretnych grup docelowych.
Na przestrzeni kilku ostatnich lat Internet stał się kluczowym kanałem dotarcia do potencjalnych klientów rynku deweloperskiego. Dzisiejszy marekting jest oparty o szczegółowe analizy i strategię, dzięki którym komunikacja precyzyjnie trafia do konkretnych grup docelowych.
Prześciganie się w eventach i kolejnych promocjach, staje się wyczerpaną formułą. W ten sposób nie można już wyróżnić się na rynku. Okazuje się, że zamiast przyciągać klienta fajerwerkami, znacznie lepiej jest wyjść do niego z dobrym produktem, o którym mówimy w prosty, zrozumiały sposób. Strategię opartą o takie założenia realizuje warszawski deweloper Victoria Dom, który ma 19-letnie doświadczenie w branży, jednak to ostatnie miesiące przyniosły firmie spektakularne wyniki. Victoria Dom w I kwartale br. sprzedała o 94,5% więcej mieszkań niż w analogicznym okresie 2016 r.
Deweloper w minionym roku zakontraktował sprzedaż łącznie 627 mieszkań oraz domów. To rekordowy wynik w historii spółki, a także bardzo istotny na rynku warszawskim – bo stanowi w nim 3% udziału. Victoria Dom przeszła też w minionym roku sporo zmian, wydzieliła ze struktur sprzedaży obszar marketingu, którym od połowy 2016 roku zarządza Monika Śliwa – od lat związana z branżą.
Priorytetem jest dla mnie, by obszar, za który odpowiadam, przynosił konkretne, wymierne i mierzalne efekty. W marketingu dużą uwagę przykładamy więc do stałej optymalizacji, tak by prowadzone działania nie były kosztem, ale wartością przynoszącą wzrost zysków w firmie. Na początku skupiliśmy się przede wszystkim na maksymalnym wsparciu sprzedaży poprzez pozyskiwanie wartościowych leadów i precyzyjne docieranie do target grupy. Na pewno przyjdzie też wkrótce czas na działania wspierajace brand awareness firmy – mówi Monika Śliwa, Dyrektor Marketingu w Victoria Dom.
Warto zauważyć, że rynek sprzedaży mieszkań wzrósł w I kwartale 2017 roku o blisko 26% względem analogicznego okresu ubiegłego roku. Victorii Dom udało się wykorzystać sprzyjającą koniunkturę do maksimum i między innymi poprzez efektywną strategię marketingową realnie wpłynąć na sprzedaż, która w tym okresie czasu zanotowała blisko 100% wzrost. Za dobór narzędzi, mediów, a także wdrożenie, prowadzenie i raportowanie działań odpowiedzialna jest warszawska agencja Result Media.
Wykorzystujemy rozbudowaną analitykę i bierzemy pod uwagę nie tylko trendy na rynku, ale także twarde dane, co daje nam naprawdę szerokie spojrzenie i dodatkowe możliwości. Otwartość na innowacje po stronie dyrektor marketingu i jej know-how w obszarze rynku nieruchomości to dla nas ogromnie ważny element, bez którego nie udałoby się osiągnąć, aż tak dobrych rezultatów – podkreśla Adrian Radomski, COO Result Media.
Deweloper Victoria Dom kontynuuje współpracę z Result Media w obszarze marketingu internetowego. Agencja odpowiada za planowanie i zakup mediów, tworzenie kreacji, opracowywanie raportów, analiz oraz rekomendacji. Obecnie realizuje kampanie dla 5 inwestycji, a w najbliższym czasie współpraca zostanie poszerzona o kolejne.
Ze strony agencji współpracę koordynuje Account Manager – Magdalena Stefaniak.
Nadesłał:
KnowledgeHub Fund
|