Agencja Studio 111 odpowiedzialna za projekt „Zrób to z Lenovo”.


2013-06-24
10 czerwca wystartował projekt „For Those Who Do. Zrób to z Lenovo”, którego celem jest budowanie lifestyle’owego wizerunku marki oraz wzrost sprzedaży produktów z portfolio Lenovo. Projekt potrwa do końca 2013 r.

Komunikacja projektu skupi się na  pokazaniu jakie możliwości daje niezawodna technologia połączona z pasją, talentem i determinacją w działaniu.

Do współpracy przy projekcie „For Those Who Do. Zrób to z Lenovo zaproszone zostały wyjątkowe osobowości: znana fotografka Lidia Popiel, projektant mody Łukasz Jemioł, wokalistka i dziennikarka radiowa Novika, ilustratorka mody Olka Osadzińska, młode projektantki z Lola Victoria Design, kierowcy rajdowi RMF 4Racing Team, a także mistrz świata w grach komputerowych Wiktor ”TaZ” Wojtas.
Wspólnie stworzyli team tzw. „DO’ersów” Lenovo, czyli pasjonatów i jednocześnie ekspertów, którzy na co dzień robią niezwykłe rzeczy, realizują swoje pasje, są kreatywne i aktywne. Wraz z nimi Lenovo szukać będzie młodych talentów i spełniać ich zawodowe marzenia.

Projekt zostanie podzielony na etapy. Każdy z nich będzie dedykowany jednemu z „DO’ersów”, który w tym czasie pokaże jak pracuje, spełnia swoje zawodowe marzenia oraz zainspiruje innych do działania.

W grudniu tego roku odbędzie się wielki finał konkursów organizowanych w poszczególnych fazach projektu. Zwycięzca otrzyma atrakcyjną nagrodę pieniężną, którą będzie mógł przeznaczyć na spełnienie swojego marzenia.

Agencja Studio 111 opracowała koncepcję projektu i jest odpowiedzialna za całościowe wdrożenie, realizację oraz kompleksową komunikację, w tym planowanie i zakup mediów.

Studio 111 koordynuje także działania dedykowane akcji  „Zrób to z Lenovo” w social media.

Projekt będzie wspierany kampaniami online oraz publikacjami PR w mediach (telewizja, Internet, prasa).

Nadesłał:

studio111

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl