agoda.com przyznała Gold Circle Awards za 2011 rok
Singapur (7 grudnia 2011) agoda.com, wiodący portal oferujący rezerwacje hoteli, część notowanej na Nasdaq Priceline Group (Nasdaq: PCLN) ogłosił dziś listę hoteli, które zwyciężyły w konkursie Gold Circle Award 2011.
Każdego roku portal agoda.com honoruje swoich najlepszych partnerów hotelowych, przyznając im Gold Circle Awards. Nagrody te, po raz pierwszy rozdane w 2009 roku, są niezwykle ważne dla portalu agoda.com, a ich celem jest wyróżnienie hoteli, które wykazują szczególne zaangażowanie w dostarczanie wysokiej jakości produktów online.
Aby zakwalifikować się do ubiegania o nagrodę hotele musiały spełnić określone kryteria. Po pierwsze, obowiązkiem hoteli była ścisła współpraca z agoda.com oraz konsekwentne oferowanie konkurencyjnych cen pokoi. Po drugie, w celu zwiększenia dochodów hotele musiały wykorzystywać system kontroli wydajności YCS 3.0 zaprojektowany przez agoda.com. Po trzecie, należało uzyskać pozytywne recenzje i komentarze od użytkowników portalu agoda.com.
Gold Circle Award otrzyma w tym roku 381 hoteli z całego świata. Przypominające medale nagrody o lśniącym wyglądzie będą wręczone zwycięzcom przez lokalnych przedstawicieli Hotels Team agoda.com.
Errol Cooke, Director of Hotels-Global w agoda.com powiedział: „Każdego roku, począwszy od 2009 kiedy po raz pierwszy przyznano Gold Circle Award, wzrasta uznanie tej nagrody wśród naszych partnerów hotelowych, którzy traktują ją jako znak doskonałości w dziedzinie dystrybucji online. W tym roku mamy zaszczyt wręczyć nagrody hotelom z całego świata. W szczególności za ich zaangażowanie w zarządzaniu przychodami online, jak również za to, w jaki sposób wykorzystują narzędzia usprawniające sprzedaż i organizowanie promocji oferowane im przez agoda.com."
Pobyt w hotelu, który zdobył Golden Circle Award gwarantuje podróżującym wyśmienitą obsługę i wysoką jakość w przystępnej cenie. Więcej informacji o Golden Circle Award i portalu agoda.com otrzymasz wysyłając e-mail pod adres pr@agoda.com.
Europejskie hotele uhonorowane w 2011 roku
Hotele we Francji
Paryż
Novotel Paris Tour Eiffel
Beauchamps
Lorette Opera
Paris Est Lafayette Hotel
France Louvre Hotel
Hotele w Niemczech
Berlin
Adina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof
Swissôtel Berlin
Frankfurt
Hotel Concorde
Monachium
Maritim Hotel München
Hotele na Węgrzech
Budapeszt
Kempinski Corvinus Hotel
Danubius Hotel Gellert
City Hotel Matyas
Włochy
Mediolan
Idea Hotel Milano Centrale
Ramada Plaza Milano
Rzym
Berg Luxury Hotel
Hotel Ariston
Boscolo Exedra Luxury Hotel
Hotel Quirinale
Augusta Lucilla Palace
Hotele w Hiszpanii
Barcelona
Hotel & Spa Villa Olimpic @ Suites
Vincci Maritimo Hotel
Apsis Porta Marina Hotel
TRYP Barcelona Condal Mar Hotel
Europark Hotel
Madryd
Husa Paseo Del Arte Hotel
Praktik Metropol
Wielka Brytania
Londyn
Grand Plaza Serviced Apartments
Studios 2 Let
The Cumberland
Strand Palace
Royal Garden
Pełną listę 381 hoteli na całym świecie, które zostały wyróżnione Golden Circle Award 2011 znajdziesz pod adresem http://www.agoda.pl/info/gold-circle-awards-2011.html
Informacja dla wydawcy
O Agoda Company Pte Ltd:
Agoda Company Pte Ltd (agoda.com) jest wiodącą firmą, oferującą rezerwacje hotelowe i specjalizującą się w zapewnianiu najlepszych ofert zniżkowych. agoda.com jest częścią Priceline.com (Nasdaq:PCLN). Sieć agoda.com obejmuje ponad 160 tysięcy hoteli na całym świecie. Międzynarodowy zespół ponad 700 specjalistów, pracujących w wielu krajach, dba o zapewnienie najwyższej jakości usług oraz łączy lokalną wiedzę z szeroką siecią kontaktów, by móc zaoferować najlepsze oferty hotelowe zarówno podróżującym służbowo, jak i rekreacyjnie.
Ponadto klienci agoda.com uczestniczą w programie bonusowym, który pozwala im zdobywać kolejne zniżki i darmowe noclegi. W odróżnieniu od programów bonusowych ograniczonych do jednej sieci program agoda.com pozwala swoim uczestnikom na wykorzystanie punktów bonusowych w tysiącach hoteli na całym świecie w dowolnym terminie. agoda.com jest członkiem Pacific Asia Travel Association (PATA) i dąży do promowania podróży i uczynienia ich bardziej dostępnymi dla jeszcze większej ilości ludzi na świecie.